Wednesday 13 November 2013

冬菇雲耳炆烤麩

上年十二月時在台灣的鼎泰豐食過炆烤麩, 細佬當時食得津津有味, 一個人就吃了一碟.

 在新加坡從未見過有烤麩賣, 直至五月時到廣祥泰入貨時找到乾的烤麩, 買了一包來試.



那包乾烤麩放在家裏幾乎都忘了, 終於某個星期天姐姐放假時, 我翻廚櫃時給我見到它.

未煮過烤麩, 只好上網找食譜. 網上食譜全部清一色四喜烤麩, 而且全部都是用新鮮的烤麩. 但我的是乾的, 要怎樣處理呢? 找了好久都找不到資料, 大概很少人用乾烤麩吧.

 那就亂亂做吧.  先泡水至烤麩變軟,好像海綿的樣子.

 之後擠乾水,再放入滾水內煮.  新鮮烤麩要用熱水煮至沒酸味, 所以我偶而拿一塊來聞, 好像都沒酸味呀.  撈起過水.

四喜烤麩還要加毛豆和冬笋, 臨時到樓下超市找, 兩樣都沒有, 只好用家裏有的冬菇和雲耳來炆, 就變成了雙喜烤麩,

忘了那裏的食譜說只需炆10分鐘, 關火再焗半小時, 我也照做.  但可能人家的是鮮烤麩, 不用炆太久, 我的乾烤麩炆完後還不夠軟.  不至於硬, 口感是彈牙的.  我是用生抽, 老抽和冰糖炆的, 味道會偏甜一點, 也滿好吃的, 只是下次要再泡水和用滾水煮久一點才用來炆, 可能會更好.




12 comments:

  1. nice... can add more veggie, Gigi did it that way...

    ReplyDelete
  2. 我度都係淨得乾烤麩賣, 佢哋炆好耐都係彈牙唔軟架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗄, 炆唔軟! 我仲有半包, 揾日睇下要炆幾耐先可以夠軟.

      Delete
  3. 乾烤麩好方便呀, 之前跟過一位上海師傅整烤麩, 是用新鮮的, 要炸過再炆, 好煩複, 整過一次沒有再整.

    ReplyDelete
  4. 我未買過來煮,搵日試下先.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次. 煮新鮮既都好多功夫架.

      Delete
  5. Replies
    1. 去台灣之前我諗都係七, 八年冇食過呀. 英國有冇烤麩乾賣呢?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...