Friday 4 October 2013

白白滑滑的瑤柱蝦米蒸蛋白

這兩天偏頭痛發作, 整個人沒精打彩.  明天週末了, 希望不會再痛.

整完馬卡龍, 仍未能用完做Daddy生日蛋糕時剩下的蛋白, 於是用來蒸當餸食.

單單蒸蛋白很寡 , 但加點蝦米和瑤柱就立刻升級.

蛋白和水的份量是1份蛋白對1.5-2份的水(包括浸蝦米和瑤柱的水).  普通蒸蛋我會用1對2, 但蛋白會用少一點點.  瑤柱和蝦米都已經有鹹味, 所以只需加很少的鹽來調味就夠了.

蒸出來又白又滑, 還很鮮味的, 送飯一流呀!





13 comments:

  1. 你整一次蛋糕可以有咁多蛋白?我通常做 chiffon, 就剩好多蛋黃。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為嗰個蛋糕要用到吉士醬, 我整吉士醬時第一次攪錯咗份量, 所以總共整咗兩次, 所以就咁多蛋白剩囉. 而且整馬卡龍用好少蛋白.

      Delete
  2. 偏頭痛真係好辛苦,你要放鬆D,唔好俾咁大壓力自己.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩我的偏頭重唔算嚴重. 知道, 我會盡量放鬆的.

      Delete
  3. 偏頭痛都蒸白滑蛋白,真是好老婆啊﹗休息多啲啊﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢碟蛋白係之前蒸的, 偏頭痛時我冇煮飯, 但要陪太子讀書, 因為囝囝最近大考.

      Delete
  4. 懿懿,好煮意!
    我好似你呢個年級,都有偏頭痛。 反而年紀大了,就無發作!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係今年先開始有偏頭痛, 唔知點解.

      Delete
  5. 可能太累?壓力太大?甚至換左枕頭?
    希望你的偏頭痛已經好返啦!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...