Tuesday 8 October 2013

8 月Bellabox

經過八, 九月的韓國, 日本公幹和去聖陶沙短暫渡假時狂食, 最近發覺整個人肥了一圈, 都是肥在腰部, 要努力減肥呀!

但囝囝最近考年終考試(又要再澄清, 新加坡學年是一月開始, 十月年終考試,十一月中開始放假), 每晚都要陪他温習, 想抽時間來做運動都很難.

因為搬blog, 所以這篇本來應該去完韓就出的post就淪為倉底貨. 既然寫了, 就不要浪費, 雖然已過氣, 但也讓它重見天日吧.

八月收到的Bellabox, 不是慣常的紅色盒, 而是娘惹風的顏色, 很美呢!  因為八月是新加坡國慶, 所以用上娘惹風包裝.


產品介紹, 今次有六樣產品加一樣贈品.

中間銀色和紅色小支的是ModelCo 的cheeks and lips tint, 可以當胭脂和唇膏用.  這支tint是非常上色的, 只需用一小滴就夠, 而且顏色極持久.  我用手指來上輕拍在臉上, 之後指頭也給染紅了, 怎樣洗都不會掉的, 一定要用卸妝水才可以. 所以現在我不會用手來上這胭脂, 而是把它擠到一個小碟上, 然後用stippling brush來塗在臉上.  這胭脂效果是很自然的, 不過要小心不能太重手.


這支hand cream看起來不錯, 包裝很漂亮, 但我還沒用到.  這樣小小一支的, 可以放在手袋裏隨時拿來用, 很方便.
這支是卸妝水,  類似Bioderma Sensibio H2O, 但零售價比Bioderma更貴. 據說是卸妝力很強, 暫時仍未用到, 所以不敢評論, 但小瓶裝帶去旅行最適合. 用法很簡單, 只需用卸妝水沾濕棉花, 輕輕把臉上的妝抹掉, 重複至抹完臉的棉花沒有化妝品的顏色.  用Bioderma通常抹三次就可以了,卸完妝後不用再洗臉的(在家裏我會再洗的),所以我最喜歡帶這種卸妝水上飛機上用.



澳洲品牌卸妝紙巾, 還沒用到.

唇膜, 從來不知道有唇膜這種東東, 這是第一次看到呢. 後來到韓國發覺原來自己少見識, 人家到處都有賣唇膜.  我帶去韓國公幹時用了, 不覺得有甚麽作用.


贈品就是這小包的去皺霜.




還有兩個茶包, 余仁生出品, 味道OK, 沒甚麽特別, 只是包裝比較特別而已. 這個用的Bellabox我很喜歡, 真的有那麽一刻想要繼續訂購, 但最後仍很理智地把subscription 取消了. 雖然可以試用新產品, 但根本就用不完, 囤積太多也沒意思.

12 comments:

  1. 化妝品和護膚品都係用幾多買幾多好, 我以前都喜歡儲(襯平入貨那種性格),後來發覺都是浪費的,變相買貴左。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以唔再玩呢啲beauty box囉, 用唔完好嘥. 化妝品我都要忍手了, 發覺買買埋埋都唔少.

      Delete
  2. 我儲埋好多贈品同化妝品,有排都未用晒

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係呀, 要努力啲用緊啲先.

      Delete
  3. 這些用品不能儲存太久,不用便浪費。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以唔再玩呢啲beauty box囉, 用唔完好嘥.

      Delete
  4. 呢D化妝品及護膚產品,真不宜囤積太多,過了期又唔敢用,棄之又可惜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以唔再玩呢啲beauty box囉, 用唔完好嘥.

      Delete
  5. 有時d贈品~儲儲吓會有一堆~哈~好浪費咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,以前會儲,家下就盡量即時用。

      Delete
  6. Luyi鍾意買化妝品!我鍾意睇,通常都忍到手,因為真係用不完。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都唔知買嚟做乜,我好日都唔化下妝,但又忍唔到手喎。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...