Friday 11 October 2013

川貝燉雪梨

又病了,今年病了無數次。

差不多每一至兩個月就要請一到兩天的病假,一年14日的公司病假都快用完了。

今次同樣是感冒,發燒,喉嚨病和咳。很怕咳,咳到心口都痛。

昨天開始咳,朝早起身頭很痛,於是請了半天假在家睡。

睡完起來,姐姐就煮好黃薑水給我喝了。我沒叫她的啊!

她說黃薑水是良藥,天然抗生素喎。

人昏昏沉沉的,以後才和你們分享黃薑水做法吧。

放工回來,姐姐就給我燉好川貝燉雪梨了。 印尼姐姐太貼心了,不用叫自動為我預備。 可惜她十一月要回鄉不做了,以後就沒這種福氣了。


不過,這川貝燉雪梨只治咳,今早還是感冒發作,發燒了,不得不去看醫生。

除了姐姐,大仔亦很乖,每當我咳得厲害就會跑去廚房為我倒水拿給我喝。





12 comments:

  1. 希望你快啲好返啦!梗係之前太忙積埋積埋。。。。
    印印姐姐要走啦?看你的blog我都覺得咁好的姐姐真係好難得,希望新的姐姐都唔差啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好耐未試過病咗兩個幾星期, 燒足一個星期, 好攞命呢. 印尼姐姐再多兩個星期就走啦, 已經請咗個新既緬甸姐姐, 由舊姐姐教, so far so good.

      Delete
  2. 保重呀。印尼姐姐走了,會請位新的嗎? 香港有薪病假1個月2天喎,你那邊咁少。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 印尼姐姐再多兩個星期就走啦, 已經請咗個新既緬甸姐姐, 由舊姐姐教, so far so good. 呢邊啲公司好似都係14病假的, 另外46日住院假, 加埋啱啱60日.

      Delete
  3. Replies
    1. 呢邊啲公司都係咁架, 14日病假, 另外46日住院假, 加埋就60日.

      Delete
  4. Luyi, 保重身體!
    囝囝的一杯清水,已是靈丹妙藥,真窩心!
    而家好工人真難求,又要碰運氣!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...