Tuesday 29 October 2013

簡易咖喱雞 chicken rendang (附做法)

八月時煮過beef rendang(印尼牛肉咖喱), 囝囝們仍念念不忘, 整天嚷着要再吃.

前陣子街市牛肉檔沒牛腩, 只好用全雞代替, 變成chicken rendang).  囝囝們最愛吃雞肉, 所以沒異議.  這餐飯囝囝們都食得好快, 邊吃邊喊辣邊灌水, 但也吃得很開心.


我是不會去買香料自己煮咖喱醬的, 因為不常煮咖喱(Daddy不喜歡吃辣), 不想囤積太多不同香料在家.

所以我會用現成咖喱醬, 這牌子的beef rendang醬最好味, 所以街市和Sheng Siong超市內常缺貨的.  不過, 最近發現原來Fairprice也有賣, 但放到最下層的架上, 要慢慢找.  看到的不妨多買幾包看門口.



做法:

1.鑊內燒熱油, 爆香洋蔥.


2. 倒入咖喱醬, 炒香.


3. 加入少許(不要把整盒倒入)椰漿(coconut milk), 兜勻. 

 就是這盒椰漿, 200ml.

4.  加入雞塊 (我用了一隻細雞), 薯仔和一點香茅(用刀拍扁, 份量隨意), 炒勻.

5. 如覺得汁太杰, 可加入一點清水.

6. 當雞肉表面轉色, 就可把剩餘的椰漿加入, 兜勻, 加蓋轉慢火煮到雞熟即可.

正宗的rendang 要在最後加入炒香椰絲, 和少許椰糖, 味道是辣中帶甜的.  而且要煮至汁幾乎收乾.  但我這次沒買椰絲, 所以沒加, 囝囝們喜歡有汁, 就沒煮到汁乾.  所以這次的像普通咖喱雞多點.

炒香椰絲做法:
白鑊加入椰絲, 不停翻炒至椰絲轉金黃色.
也可以加入椰糖一起炒, 就變成甜椰絲.  如用甜椰絲, 煮beef rendang時就不用另加糖了. 加了椰絲, 咖喱汁也會變得更香濃的.

這就是加了椰糖一起炒的椰絲. 


 炒香甜椰絲也可以用來做糕點, 像這些印尼糯米椰絲卷.  糯米加椰漿蒸熟, 包入甜椰絲, 再用香蕉葉包起再蒸即可.




16 comments:

  1. 咖哩我老公好愛食架~不過我怕煮咋~煮完個廚房有排搞~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔怕喎, 用現成醬好易攪, 唔怕煮完廚房污糟.

      Delete
  2. 原來rendang都係咖喱來!我都未試過自己整咖喱,通常都好似你咁買包裝醬,可惜呢度無。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, rendang好似都叫乾咖喱. 咁你下次返香港買返啲啦.

      Delete
  3. beef rendang也是我至愛馬來餸之一!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 其實rendang雖然話煮到幾乎收汁, 但都仲有些少汁既.

      Delete
  5. 我都中意用醬包,方便好多! 咖哩點食都好味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我就好怕印度咖喱, 聞到都走開呀.

      Delete
  6. 我又去搵吓有冇rendang先.

    ReplyDelete
  7. 一包beef rendang醬, 既可煮牛,又可煮雞,正,唔洗又要買咖喱粉煮雞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇所謂既, 乜肉都煮得. 呢隻牌仔都有普通咖喱醬的, 用法近似, 一樣咁方面. 我唔鐘意買咖喱粉煮, 尤其喺呢邊, 唔小心買到印度味既, 聞到都反胃呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...