Wednesday 9 October 2013

韓國牛肋湯 galbitang (갈비탕)

你們都有看到最近香港好hit的港女打男友的video吧?  連這裏都有報導, 果真好事不出門, 醜事傳千里. 外國人真的可能以為港女都是野蠻的, 而港男都是懦夫. 

其實港女也有像我這樣賢良淑德, 入得廳堂出得廚房的.  哈哈, 想嘔了嗎?

這是八月煮的牛肋湯, 跟Manngchi的食譜, 做法非常簡單.  味道是很清淡, 但喝到牛肉香.

牛肋骨煲了 兩個鐘頭後, 骨頭都和肉分開了.
 
我學韓國人的吃法, 把飯也倒入去一齊食, 好滋味的.






14 comments:

  1. 外國人真的可能以為港女都是野蠻的>>> 你奶奶e+係咪好擔心你老公呢? hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我咁賢良淑德,我奶奶錫我都嚟唔切啦。:p

      Delete
  2. 那位港女仲威過世界小姐呀!!
    牛肋骨湯!正呀!呢邊好凍,飲返碗即時暖晒!而且好補tim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢直頭紅到發紫啦! 牛肋湯飲完真係暖笠笠。

      Delete
  3. 賢良淑德-- 對呀,妳係呀

    ReplyDelete
  4. 可惜你現在已不是港女,係新加坡媳婦,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲未入籍架,所以仲算係港女架。

      Delete
  5. Luyi, 你不只賢良淑德, 入得廳堂,出得廚房,更是高官厚職, 瓣瓣掂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 你真係識講笑, 只係打工仔一名咋.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...