Tuesday 8 February 2011

團年飯(二)

今年留在新加坡過年,年三十晚就叫奶奶嚟我哋度一齊團年。

其實奶奶有我呢個過江新抱都有些少唔好處,就係要隔年先可以年三十同個仔團年,因為我一向都係隔年返香港過年,一年一邊夠公平嘛。但奶奶只得Daddy一粒仔,佢兩個女年三十就返夫家,我哋唔喺呢邊,奶奶就只可以同工人食咋,諗落都有少少內疚的。

我的心情仲未百分百OK,所以就唔跟廣東式煮大餐,而選擇入鄉隨俗跟呢邊人團年打邊爐。



年三十朝早晨早起身去街市買完菜先返公。啲菜貴到離晒譜,買了唐生菜,豆苗和茼蒿(唐毫),一點芹菜和芫茜葱就花了S$21!  咁我都買咗兩大袋嘅,可能唐毫貴啦,我仲買得最多佢添,但過年就豪啲啦。

呢碟係好少部份咋。


豆苗本來想留到初二開年,但見已經有啲黃就求其炒埋嚟食。


仲有火煱豬肉片,蝦,牛筋丸,豬肉丸,魚蛋,豬潤,魷魚,枝竹,菇菇,青口和牛肉。仲嫌唔夠多款,但過年買餸好難架,到處都咁逼人,買嘢好似要搶咁,已經盡人事嘞。


牛肉從Fairprice買的,非減價貨式,真係唔錯,清得最快係呢碟。

姐姐好心機咁排啲魷魚。


飯後甜品﹣打完邊爐再飽都可以食得落的杞子桂花糕,有桂花的清香,正!



2 comments:

  1. 我父母在美國連過年都要我之前打電話講比佢地知咋,哈哈!
     
    [版主回覆02/08/2011 15:30:00]你父母新派嘛, 我父母好傳統, 一家人一齊團年係好重要架.

    ReplyDelete
  2. 你呢個新抱都好乖,準備咁多好野,你講得好岩呀..去買野好似去搶貨咁,人逼人,好恐怖,我仲點左AN去左wet market好多次tim...
    [版主回覆02/08/2011 15:32:00]你就幸福啦, 有人俾你點去買嘢, 我要自己去買, 仲要一日走足四個地方買添, 攰到我吖.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...