Sunday 6 February 2011

應節小食

香港過年家家都會有個全盒,放糖果,瓜子,糖蓮子,糖蓮藕之類。

新加坡就好少見放全盒的,很少人食瓜子,更加少見糖蓮子之類。可能因為啲糖乜乜物物都唔會經得起這邊又熱又潮濕的天氣吧。

呢邊新年家家戶戶會準備一罐二罐的曲奇,鳯梨酥,炸腰果,蛋卷等等來招乎客人。

雖然今年唔會有人嚟我家拜年,但過節都要整啲啲嘢嚟應吓節嘅。

Miho Kitchen找到腰果酥的食譜,整了心心形的。因為心心太細,腰果要折半才放得下。



有啲腰果細粒少少就可以原粒上,成品出來樣又靚又勁好味,唔太甜但非常酥脆。下個星期我會再整多次來帶番香港俾我媽咪試吓。


既然開爐,順便整埋唧花曲奇, 不過太耐冇整,唧得肉肉酸酸。

用八啞嘴唧原味,有大有細。


唧完原味,懶得洗個八啞嘴,隨手拎起個五啞的來唧綠茶味,但五啞就咁唧星形有少少怪,想唧玫瑰花又唔多啱。


亂亂唧下唧咗啲好似繡花球形的,又幾得意噃。


呢度就係我今年的應節食品喇,除咗鐵罐面的蛋卷外,其除都是自家製作的哩。


呢盒其實就係我要開爐整曲奇的原因,細佬學校要每人帶少少應節食品回校慶祝新年, 我又唔想買外面賣的,怕佢哋唔知用啲咩油嚟焗,驚唔健康,咪自已整囉。







7 comments:

  1. 原來整咁多野都係為左仔仔...100分好媽媽呀!!
    [版主回覆02/07/2011 14:35:00]本來真係冇諗住整嘢食, 不過咗囝囝都要勤力啲.

    ReplyDelete
  2. 好犀利呀.
    [版主回覆02/07/2011 14:34:00]整呢啲曲奇都好快手架咋.

    ReplyDelete
  3. 真係好野, 新年咁忙都整咁多野. 
    [版主回覆02/07/2011 14:32:00]今年唔駛拜年, 唔算忙.

    ReplyDelete
  4. (Empty)
    [版主回覆02/07/2011 14:32:00](Empty)

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria7 February 2011 at 05:26

    原來新加坡好少放全盒
    [版主回覆02/07/2011 14:32:00]見到有得賣, 不過仲未响朋友屋企見過有擺.  我都有一個喺屋企, 都係冇用, 呢邊潮濕又易有蟻, 嘢食通常放入密封容器, 所以個全盒都唔知用嚟放乜好.

    ReplyDelete
  6. Pandos - 喺Krakow7 February 2011 at 20:41

    好犀利!
    [版主回覆02/08/2011 11:51:00]過奬喇, 整嚟自己食啫.

    ReplyDelete
  7. Ann你真好勁呢..好吸引呀啲cookies,做你仔仔真幸福到脾呀....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...