Thursday 10 February 2011

年初二

你哋睇緊呢篇時我已經番咗香港,下星期一返,留言我會遲啲先覆。

年初二的大事就係開年飯,在香港爸爸就會煮好多好多正餸。之前諗煮咩餸時,睇返上年返香港過年啲相,有爸爸煮的食物,有爸爸的笑面,就忍唔住流眼淚。

流完淚就要振作,我要好似爸爸咁煮好食嘅餸嚟開年。

下晝一點左右食五餸一湯的開年飯,因為夜晚仲有節目。



過年一定有的白切雞,煮了一隻,但咁少人所以只斬半隻出嚟,令外半隻用來整醉雞。過年要有頭有尾,所以個雞頭都放埋出嚟,其實我好怕個雞頭架。整埋個沙薑薑葱汁來點雞,好好味,淨係個汁都撈得碗飯。


自製燒肉, 不過今次整得唔好,皮仲算脆但唔夠鬆化,而且醃得太鹹, 但囝囝們都一樣一舊接一舊咁食,可能夠香口。斬完雞已經冇力,所以斬得好肉酸。


重頭戲就係冬菇蠔豉炆花膠和花膠嚮螺雞湯,用了一隻大花膠,前一日浸發。


花膠先用來煲湯,煲到一半就拎出來切件再加入冬菇蠔豉一齊炆。

用了半隻雞,兩隻乾嚮螺,花膠,淮山,杞子,茨實和蜜棗來煲,湯甜到漏。湯飲完,湯渣留第二日加水再煲都仲咁甜,連湯渣都一掃而空。


冬菇蠔豉炆花膠,用生菜墊底,美味又有豐富骨膠原。


新一年要笑多啲,當然要有蝦蝦大笑啦。姐姐煮的,隨便煎一煎加蒜蓉爆香再落茄汁豉油調味。


屋企人話過時過節餸的數目要係六,八或九。連湯才五樣,差一樣點算好呢? 團年嗰晚奶奶帶來三條她自製的五香(即腐皮卷),就煎一條來湊數吧。咩味道? 嘻嘻,奶奶的一貫水準,啲孫仔一舊都唔肯食。


呢餐份量預得啱啱好,只剩湯渣和一些燒肉。燒肉存入冰格,呵呵,遲啲又可以有炆火腩食喇!

細佬好鐘意食雞腳,猛指住話“I want this".  我哋唔明佢要乜,佢又唔識講chicken feet, 情急下叫”finger", 笑死我哋。


夜晚就去Night Safari (夜間動物園),勁多人,搭tram條隊長到飛起。



就算要排長龍兩仔爺都係咁興奮。










9 comments:

  1. 加油啊!
    [版主回覆02/18/2011 14:06:00]  Thanks!

    ReplyDelete
  2. (Empty)
    [版主回覆02/18/2011 14:06:00](Empty)

    ReplyDelete
  3. 唔該!留番啖湯比我,
    [版主回覆02/18/2011 14:05:00]好吖, 唔駛客氣!

    ReplyDelete
  4. 放開心情, 唔好諗咁多啦. 
    [版主回覆02/18/2011 14:05:00](Empty)

    ReplyDelete
  5. (Empty)
    [版主回覆02/18/2011 14:05:00](Empty)

    ReplyDelete
  6. 祝你兔年身體健康,事事如意....
    [版主回覆02/18/2011 14:04:00]大家咁話, 最緊要身體健康.

    ReplyDelete
  7. (Empty)
    [版主回覆02/18/2011 14:03:00](Empty)

    ReplyDelete
  8.  
    Welcome Home!
    [版主回覆02/18/2011 14:03:00]  Thanks!

    ReplyDelete
  9. HAPPY VALENTINE'S DAY!
    [版主回覆02/18/2011 14:02:00]  Thanks!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...