Monday 7 February 2011

團年飯(一)

每年都會食兩次團年飯,新年前的週末就和Daddy家人食,因為姑奶們年三十要返夫家團年。年三十呢,如果返香港就當然同香港家人食啦,如果喺新加坡就同奶奶團年。

上星期六第一餐團年飯在Sunset Way的鎮發活海鮮食,選了午餐時間食,因為奶奶晚上會太攰。

呢間餐廳裝潢都好靚架,牆上掛住部電視不停咁播住個老闆女同啲本地明星的合照,令我開頭對啲食物都有少少期望。

過年唔少得的撈魚生,侍應每加一樣配料就會講一句吉利說話,譬如淋甜梅醬就講甜甜蜜蜜,落薄脆時就講黃金滿地。但個侍應是菲律人,我哋就好好奇佢會點講,結果佢講完恭喜發財後就轉講英文,好搞笑。



撈呀撈,呢樣嘢我絕對唔會喺屋企撈,攪到周圍係抹都抹都儍。


成餐最好味就係呢碟,瑤柱味夠濃,豆腐都好味,但菜就硬啲。


金銀蛋莧菜,侍應分埋一碗碗上,普普通通啦。


特式排骨,隻碟夠晒大,望落都幾吸引,但食落好似食緊罐頭紅燒排骨,啲汁好淡,連鐘意撈汁的囝囝都唔要呢個汁,啲排骨食落成口油,好勉強先食完一舊。


蝦仁煎蛋和三杯雞,食得咁囉。


唔知咩蟹(二姑奶點菜的),我諗係黃金蟹啩,個汁有少少辣好似麥片蝦嘅味,怪怪咁但姑奶們話好食喎,佢哋啲味蕾構造同我嘅有啲分別。拎一舊蟹鉗嚟食,咬落去,居然有少少脆,啲肉乾爭爭一啲鮮味都冇,好明顯炸過籠啦。


好彩呢餐唔係我哋找數啫,味道差服務又唔殷勤,要叫先識嚟斟茶。唔係我哋找數所以我唔知幾錢,但可以肯定我絕對唔會再幫襯。

5 comments:

  1.  新年在外出食飯係好大嘅挑戰嚟架!
    [版主回覆02/08/2011 11:46:00]最保險係自己煮, 不過要煮俾佢屋企人食我就寧願出街食嘞.

    ReplyDelete
  2. 食海鮮,我都曾經俾d明星相呃過…又或者,我既味蕾構造都係同大部份星加坡人唔同啦…無計...
    [版主回覆02/08/2011 11:47:00]口味呢吓嘢真係好難改的, 就算我嚟咗咁多年都唔係樣樣啱我口味.

    ReplyDelete
  3. 我老公一家一大棚人(4圍台, 大家庭也) 在年26去咗和平饭店團年.  D餸菜好好味道,特别是個盤菜,  大厨是香港人, 他很social, 出来跟食客握手.  地點Furama商塲三楼.  你下年可以去試下.
    [版主回覆02/08/2011 11:48:00]多謝介紹, 有機會會去試吓, 好耐冇食盆菜. 

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria8 February 2011 at 04:10

    撈魚生係咪星馬d華人先興架?
    [版主回覆02/08/2011 11:49:00]我諗係, 未嚟之前都未聽過.  其實真係唔係咁好食, 只係新年攞個意頭高興吓啫.

    ReplyDelete
  5. 試下去vivo個間無招牌呀,食物同服務都好ok架..環境又舒服呢..
    [版主回覆02/08/2011 15:34:00]我要食蟹通常都去無招牌, 不過今次係我姑奶請, 所以佢話事, 同埋要就我大仔之後要去學琴, 所以揀呢間由屋企過條馬路就到.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...