Thursday 24 February 2011

桂花酒釀湯圓 (附做法)

上年返香港在二記買了一包乾桂花,主要目標是要煮桂花酒釀湯圓。

冬至時就想煮,但囝囝剛好那天病要看醫生,就沒吃湯圓。

元宵那天早上就打算放工食完晚飯就煮來應節,飯後趕着要督促大仔温習就忘了。

終於,上星期六告訴自已一定要煮。

這就是星期六的下午茶,滿滿的一碗,很滿足。


喜歡吃桂花酒釀丸子全因桂花的清香,小小的湯圓用糯米粉加熱水來搓成,吃起來煙煙韌韌,酒釀的味道我不會形容, 但就是喜歡。湯圓吃到一半,糖水就給我喝完,添糖水,再舀一大匙酒釀,我很貪心哩。

酒釀我在裕華買的,才兩塊多,不太甜,不錯。


做法:

1。慢慢將熱水加入糯米粉中,邊加邊用手搓勻成粉糰,搓成一粒粒小小的湯圓。

2。用小鍋煮熱水,加冰糖成糖水 (如酒釀較甜,糖要放少一點)。

3。乾桂花用水略沖洗,加入糖水中,不用開火煮,讓其浸在糖水中片刻便可。

4。用另一小鍋煲水,水滾加入湯圓,湯圓浮起就代表已熟,撈起,加入桂花糖水裏。

5。最後加入酒釀。

註:

1。搓湯圓所需水份量我從來沒量過,憑感覺加入水份量,總之搓好的粉糰應該不黏手,而碗邊都會是乾淨的。

2。酒釀不需要煮,要吃前才加入。

3。湯圓用冷水搓亦可,但用熱水搓會較煙韌。





7 comments:

  1. 我有自製嘅酒釀
    [版主回覆02/25/2011 16:23:00]以後去你度扲。

    ReplyDelete
  2. 多謝你既食譜! 我好鍾意食酒釀丸子架!
    [版主回覆02/25/2011 16:27:00]我都唔好意思叫呢個做食譜,完全冇份量。   

    ReplyDelete
  3. 酒釀丸子我都鐘意呀,仔仔有冇食呀?
    [版主回覆02/25/2011 16:28:00]囝囝梗係有食啦,不過細佬有食加咗酒釀的,大佬就唔要加酒釀。

    ReplyDelete
  4. 原來湯丸要用熱水去搓,唔怪之得我成日失敗。
    請問無桂花都可以做酒釀湯丸嗎?
    [版主回覆02/25/2011 16:31:00]其實用室温水都應該OK架,我唔係次次用熱水。其實桂花本身冇味架,加咗只係有啲清香,所以唔加都得架。 我見裕華都有賣桂花糖,都一樣咁用,不過煮糖水時要減糖。

    ReplyDelete
  5. 桂花酒釀係超香架
    [版主回覆02/25/2011 16:33:00]桂花既香味真係難以抗佢,啲酒釀我可以就咁食都得. 

    ReplyDelete
  6. 原來現成酒釀賣咁平...真係ok喎...我一直都以為要食呢個糖水就一定要自己整酒釀添~~
    [版主回覆03/01/2011 22:05:00]我都係响裕華時見到先知有現成賣,簡直如穫至寶呀。

    ReplyDelete
  7. ~多謝分享呀, 過年前買咗酒釀, 但一直未搵倒食譜, 未能煮倒~
    ~等我搵日煮下先~~~
    [沙朗回覆03/08/2013 15:46:22]好呀, 一定一定~~~
    [版主回覆03/08/2013 15:08:37]唔駛客氣. 做法好簡單, 試咗好味話我知喎.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...