Wednesday 23 February 2011

回港

前個星期為了爸爸的事返港, 美國的妹妹一家也回, 所以家裏很熱鬧, 可惜來不及跟爸爸影全家福.

無論怎樣, 一家人聚一起還是開心的.

爸爸有三個女一個仔, 三個女兒都嫁到不同地方, 我嫁來了新加坡, 二妹嫁去美國, 只有三妹留在香港.  剛好我們每人生了兩個, 年齡還很接近, 由三歲到七歲, 全部可以一齊玩.  當年我媽媽在六個月內飛三個地方幫我們坐月.

三個星期沒見, 媽媽足足瘦了一圈, 看了很心痛. 


要影一張六個小朋友的相難度極高, 這已是最好的一張.


我和二妹的囝囝都不會廣東話, 所以全部小朋友都用英語溝通, 連我媽媽都要講英文.  我常對媽媽說:好彩你識英文, 如果唔係你啲孫仔全部吱哩咕嚕都唔知點算. 

一家人圍在一齊吃火煱, 很熱鬧, 很開心.  很多年沒在港打邊爐了, 食物款式比這裏的多很多, 肥牛正, 豬頸肉勁爽, 炸魚皮卜卜脆, 生蝦真的生蝦咁跳, 吃得很滿足.


兩隻馬騮玩得很瘋. 他們都屬馬騮, 只差三個月出生.


最小的兩個喜歡一起玩.


一起爬


最大的三個男生也是整天在一起玩, 一起畫畫, 一起搗亂.  幾年前他們還小時, 在一起就會打架爭東西, 現在長大了, 懂得分享就相處融洽.


不知道幾時才會在聚在一起, 三個地方的人要約同一個時間聚在同一個地方真的不容易.

每次返港都要帶些自家出品來孝敬媽媽, 今次就焗了一大罐的腰果酥, 還有兩底蘿蔔糕和芋頭糕.





12 comments:

  1. 好熱鬧既一家呀!!! 同屋企人聚埋一齊,果種溫馨既感覺,我好掛住呀!!!
    [版主回覆02/24/2011 15:23:00]呢邊都有V既家人, 都可以熱鬧既.

    ReplyDelete
  2. (Empty)
    [版主回覆02/24/2011 15:23:00](Empty)

    ReplyDelete
  3. woo .. 6 kids in a house ....
    [版主回覆02/24/2011 15:24:00]Yes and 5 boys, just imagine the chaos and noise

    ReplyDelete
  4. 真係好難得聚在一起呀! 我同你情況好相似, 我妹妹嫁咗去比利時, 我一年多無見佢喇好掛住佢呀!
    [版主回覆02/24/2011 15:25:00]比利時都係十二個鐘度直航飛機, 我妹妹要坐成廿幾個鐘轉幾次機呀.

    ReplyDelete
  5. 6 個小朋友中只得一個女孩子, 她跟你囝囝都有點似哩 !!
    [版主回覆02/24/2011 15:28:00]係呀, 我媽媽有五個男孫但得一粒女孫, 可以佢係萬千寵愛在一身. 
    細佬比較似我, 表姐仔又似我三妹, 三姊姐中我同三妹又最似樣, 所以咪有啲似囉. 

    ReplyDelete
  6. 一家人可以聚埋一齊總係最開心架  
    [版主回覆02/25/2011 16:15:00]真係好開心,又熱鬧。

    ReplyDelete
  7. 大家聚首一堂真開心!
    [版主回覆02/25/2011 16:17:00]係呀,好開心!

    ReplyDelete
  8. 真係羨慕您地屋企咁熱閙 我屋企人丁單薄啊
    [版主回覆02/25/2011 16:18:00]兄弟姊妹好有好處。

    ReplyDelete
  9. 一家人可以聚首一堂真係一件開心事~
    [版主回覆02/25/2011 16:20:00]係呀,尤其係見到咁多小朋友一齊。

    ReplyDelete
  10. 成家人聚首最開心,家有小朋友係好熱鬧,一次有6個,婆婆見到開心哂啦
    [版主回覆02/25/2011 16:21:00]婆婆見到啲孫仔就最開心,家陣佢買親嘢都要買夠六份先得。

    ReplyDelete
  11. Pandos - 喺Krakow25 February 2011 at 22:36

    見到咁多孫, 媽媽應該開心d, 唔駛諗d傷心事!!
    [版主回覆02/28/2011 17:18:00]希望啦, 都要慢慢嚟既.

    ReplyDelete
  12. 不同地方可以聚埋一齊...好難得呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...