Monday 28 February 2011

細佬三歲喇!

細佬噚日三歲生日, 佢自己都唔知咩叫生日, 反而屋企人比佢更興奮.

一早起身, Daddy就同佢講Happy Birthday, 佢只係望一望Daddy但就冇反應. 

星期五整的手指餅就是用來整呢個Charlotte Aux Fraises (strawberry charlotte)作為細佬的生日蛋糕. 



手指餅唧得麻麻, 邊邊唔夠直, 餅與餅之間有窿窿.  唔緊要啦, 咁先睇得出係home-made嘛.

晚飯前我先幫個蛋糕扮靚, 佢見到就一路想開雪櫃拎士多啤梨嚟食, 我要睇到實, 因為成盒士多啤梨放晒上去, 冇spare架.  食完晚飯都未落格, 囝囝們就嚷着要食蛋糕.

有得唱生日歌和吹臘燭, 小朋友就最開心.


叫住唔好吹, 等我影相先,  最尾都係等唔切.


呢個蛋糕兩個囝囝都好鐘意食, 你睇細佬幾開心.


大佬好犀利, 自己一個幾乎食咗四分一個六吋蛋糕, 邊食邊讚, 仲話佢生日都要呢款蛋糕喎, 不過上面要係Elmo.  唔係嘛, Elmo蛋糕面已經整過兩次, 你唔悶我都悶啦.


蛋糕的內心世界


下面係朱古力榛子脆脆, 大佬指定要的. 蛋糕主體係士多啤梨乳酪慕絲 (strawberry yogurt mousse), 加了plain yogurt, 用少了忌廉, 健康啲.  中間夾了兩層薄薄的海綿蛋糕, 慕絲很滑, 唔太甜, 蛋糕亦很軟, 所以大佬食到欲罷不能呀.  上面的是韓國士多啤梨, 雖然唔算紅但卻鮮甜多汁. 

今次特地去買了一盒現成strawberry puree來整, 反正一盒1kg才S$12.x, 比用新鮮的平, 放一盒在冰箱看門口也不錯.



13 comments:

  1. 細佬生日快樂呀 
    [版主回覆03/01/2011 22:05:00]多謝姨姨。

    ReplyDelete
  2. 弟弟生日快樂! 祝您身體健康!
    哥哥好鐘意elmo呀?
    [版主回覆03/01/2011 22:07:00]多謝姨姨! 咁佢又唔係等別鐘意ELMO,仲有其他卡通人物佢都鐘意,可能佢知ELMO已經係我能力極限啦。

    ReplyDelete
  3. 細佬生日快樂, 唔係ar, 個蛋糕好靚喎, 我一定整唔到
    [版主回覆03/01/2011 22:08:00]多謝呀! 如果手指餅唧得靚啲就靚嘞。

    ReplyDelete
  4. 祝細佬生日快樂!  個蛋糕好完美噃!
    [版主回覆03/01/2011 22:09:00]多謝呀! 過獎啦,啲手指餅唔靚呀! 

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday to Nathaniel 祝細佬快高長大,身體健康!Ann,你整既cake又睇得又食得呀,真好靚呀! 比我都開心呀,何況小朋友呢..
    [版主回覆03/01/2011 22:10:00]多謝Mei Mei姨姨!佢哋最在乎味道,個樣係其次,所以要整佢哋鐘意嘅士多啤梨味。

    ReplyDelete
  6. Pandos - 喺Krakow28 February 2011 at 21:50

    個蛋糕好靚呀! 細佬生日快樂!
    [版主回覆03/01/2011 22:11:00]多謝姨姨。

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria1 March 2011 at 04:52

    好靚呀!
    [版主回覆03/01/2011 22:12:00]多謝你! 客氣客氣。

    ReplyDelete
  8. Handsome細佬, 生日快樂 !
    [版主回覆03/01/2011 22:12:00]Thank you Aunty Sophie!

    ReplyDelete
  9. 個蛋糕好靚呀! 祝細佬生日快樂! 快高長大!
    [版主回覆03/01/2011 22:12:00]多謝姨姨呀! 

    ReplyDelete
  10. 我都整過一次Charlotte Aux Fraises...好花時間下!!!你果個仲要有layer,真係心機之作!!其實你個lady finger做得好好,真係好離吱架...
    [版主回覆03/01/2011 22:14:00]呢個都算快手啦,下篇嗰個就真係勁花心機。唧手指餅係要有耐性嘅,我唧頭幾條都仲慢慢唧,跟住就求求其其亂唧啦。

    ReplyDelete
  11. 係喎...同細佬仔講多次生日快樂先~~
    [版主回覆03/01/2011 22:15:00]多謝Apelles姨姨!

    ReplyDelete
  12. 細佬同真人一樣..好可愛好靚仔..因為似你..哈哈哈..
    [版主回覆03/02/2011 17:35:00]細佬係好可愛架, 不過都有時好曳曳.  咁佢又係似我多啲既

    ReplyDelete
  13. 生日快樂....
    [版主回覆03/02/2011 17:35:00]多謝!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...