Tuesday 9 October 2012

小學運動日

上星期四是哥哥學校的lower primary sports day, 專為小一和小二而設的運動日.

上年囝囝拿了一面奬牌回來我才知道有運動日, 但今年學校一早就發了通知來邀請家長們去參觀.

本來我不打算去, 但經不起囝囝的苦苦哀求, 於是請了半天假去.  Daddy當然是推得一乾二淨, 沒當一回事啦.

通告上叫家長朝早七點半到, 不用那麽早吧?!  還好囝囝醒目, 說不會這麽早開始, 叫我八點才到也可以.  不過就算八點到也比平常上班早呀!

本來是在操場舉行, 但因為下雨, 所以改到禮堂, 雖然有瓦遮頭, 但依然是很熱.



說是運動日, 其實叫games day會較貼切.  全部都是團體賽事, 要接力完成不同的障礙賽.


囝囝很緊張的在等着接捧.


囝囝跑得很快, 相機來不及影第二張, 囝囝已經離開太遠, 捕捉不了.  白痴的我, 在賽事完畢後才記起我的相機有連續快拍的功能.




同學仔




囝囝參加的第二個項目, 這次他的隊得了第三. 


想不到有這麽投入參與的媽媽們, 自製了橫額來支持, 好像粉絲們去機場接偶像機.  她們的小孩的班贏的時候, 她們真的開心到跳起來, 我真的自愧不如.  


上台領奬牌.


小朋友拿到奬牌都好開心.


這次看到學校裏有個設備蠻完善的健身角落, 跑步機, 健身單車, cross trainer, rowing machine 等都有.  所以不能不讚這裏的學校, 雖然只是政府學校, 也是設備完善的, 囝囝是新加坡公民, 免學費的哩! 除此之外, 學校也給小朋友免費上游水堂, 音樂堂時還教簡單的彈琴, 這邊的學習環境真的很好.


10 comments:

  1. 羨慕外國學校的無拘無束無壓力....
    [版主回覆10/09/2012 13:26:37]其實讀書一樣係咁大壓力架, 分別只係呢邊學校設備完善過香港好多, 空間大啲, 同埋幾注重學業同課外活動要平衡.

    ReplyDelete
  2. 學校環境真係好!新加坡孩子好幸福!
    [版主回覆10/09/2012 13:28:31]呢邊政府好捨得花錢喺教育方面, 所以啲學校環境都好好, 設備完善, 每隔幾年仲會翻新一下校舍.

    ReplyDelete
  3. 土耳其他他 - TATA9 October 2012 at 14:37

    學校環境+設施很好呀!
    [版主回覆10/09/2012 17:24:58]呢邊學校間間都係咁好環境同設施架.

    ReplyDelete
  4. 原來而家小學連gym room 都有!
    [版主回覆10/09/2012 17:24:23]依家啲小學乜都有呀.

    ReplyDelete
  5. 博師奶Mrs.blog9 October 2012 at 16:18

    看著小朋友玩障礙賽,可以跑跑跳跳多開心啊!我也有去阿女的運動會,看著她跑,我也像小fans呢haha!!!
    [版主回覆10/09/2012 17:25:43]原來博師奶你都係咁投入去睇, 我只係好似攝記咁拎住相機影相咋.

    ReplyDelete
  6. Son Cheung 正 義9 October 2012 at 17:31


    [版主回覆10/10/2012 14:05:28]到謝到訪.

    ReplyDelete
  7. 要玩得投入才夠氣氛呀。
    [版主回覆10/10/2012 14:05:16]我呢個係幾冷血既家長, 冇咩投入感. :P

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria10 October 2012 at 04:07

    間學校真係正.
    [版主回覆10/10/2012 14:04:36]真係幾好.

    ReplyDelete
  9. 新加坡的讀書環境真的很不錯呢....設備與環境都很好...
    [版主回覆10/10/2012 14:04:27]啱你以後啲小朋友囉. ;-)

    ReplyDelete
  10. 黃師奶廚藝小百科10 October 2012 at 11:11

    你嗰邊D 學校好似唔錯咁喎!~
    [版主回覆10/10/2012 14:03:50]呢邊啲學校環境好好架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...