Friday 5 October 2012

還是自製麵包好吃

星期三哥哥中文測驗, 要測四個chapters.  要他自己在家温習是不可能的, 一定要我們看着他才肯乖乖的讀書.  所以星期一下晝我請了半天假在家陪太子讀書, 星期二晚上也陪他温習了一晚, 希望他能拿到好成績.  不知道現在是我在讀書還是他在讀書.

難得在家, 就邊陪温書邊做點麵包.  好久沒做麵包了, 每天靠姐姐來分配早餐, 都是現成方包夾火腿, 果醬之類, 實在再吃不下了, 還是自家製麵包好吃多了.

只用了300g麵粉, 做了腸仔包和一大一細的蒜蓉包.  蒜蓉牛油是之前用剩的存在雪櫃, 剛好剩下一大一小的麵糰, 就隨手在包面割一刀再搽上蒜蓉牛油做成蒜蓉包.




很奇怪, 有時候趕時間時想麵糰發酵快點, 偏偏就發得特別慢.  那天我不趕時間, 麵糰卻發得超快, 每個包包出來都好像巨無霸.




蒜蓉包好香好香, 一出爐細佬就拿了一個來吃.  我第二日吃了大的那個, 不是自己讚自己, 真的好好食, 好想再吃多一個, 下次要做多幾個.

.






11 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科5 October 2012 at 14:01

    世上只有媽媽好~陪太子讀書真偉大~!
    [版主回覆10/08/2012 14:28:55]真係只有媽媽先有耐性陪太子讀書.

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog5 October 2012 at 14:27

    蒜蓉包好香,新鮮出爐的蒜蓉包更好味,我阿女見到的話,一定也搶這個來吃haha!!
    難得妳自己賣花讚花香,絕對好味啦!
    [版主回覆10/08/2012 14:16:16]新鮮出爐包包係最吸引, 香噴噴, 我囝囝哋只有剛出爐時先會主動拎嚟食架.

    ReplyDelete

  3. [版主回覆10/08/2012 14:14:15]

    ReplyDelete
  4. 係呀,無添加又好味!
    [版主回覆10/08/2012 14:14:08]食得安心啲.

    ReplyDelete
  5. 下次唔好做多幾隻咁少,整多 d 等我嚟搶食
    [版主回覆10/08/2012 14:13:56]就一次過整多啲, 噚日就整咗喇, 不過唔記得影相.

    ReplyDelete
  6. 250g粉可以做到8個60g的麵包了,
    下次可以做多些,
    那每天也可以有自家包做早餐...
    [版主回覆10/08/2012 14:13:23]差唔多啦, 今次300g整四大五小包包, 啲大包個個成85g架. 噚日就一次過整咗750g粉, 今個星期都有包包做早餐了.

    ReplyDelete
  7. how lucky your son has you as his study buddy!
    [版主回覆10/08/2012 14:12:09]依家的細路讀書太唔自動自覺, 以前我哋細個爸爸媽媽邊有咁得閒陪讀書吖.

    ReplyDelete
  8. 呢兩位太子真幸福!
    [版主回覆10/08/2012 14:11:28]佢哋只鐘意食新鮮出爐麵包, 放多兩日就無興趣食.

    ReplyDelete
  9. 新鮮麵包好吸引
    [版主回覆10/08/2012 14:10:50]好食過外面有添加劑的麵包.

    ReplyDelete
  10. 自家製麵包一定好味d....仲特別新鮮添呀!!!
    [版主回覆10/08/2012 14:10:20]新鮮又好味, 無添加.

    ReplyDelete
  11. 我都鍾意食自製麵包!新鮮出爐熱辣辣!又無添加劑!又健康!正!
    [版主回覆10/09/2012 17:23:07]真係好味啲架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...