Sunday 21 October 2012

薑蔥炒蟹

星期六在超市見到有便宜的螃蟹,S$11兩隻,即買。

Daddy 和囝囝們都不吃辣,只好煮薑蔥炒蟹。

每次吃蟹我都會很忙,兩個囝囝不停的叫我幫他們拆肉,我連自己的飯都沒空吃。

這兩隻蟹很生猛,肉也紥實和鮮甜,自己煮真的比外面吃划算很多哩。




這兩隻蟹帶回家後還上了一幕逃亡記。

話說我和Daddy出門帶囝囝們去學琴,只剩姐姐在家。這兩隻蟹就放在一個膠盆裏,而膠盆就放在廚房的工作枱上。突然姐姐聽到有東西掉在地上的聲音,進廚房就發現兩隻蟹都不見了。姐姐整間屋每一個角落的去找,找了很久才找到一隻躲在椅子下,另一隻跑出屋外走廊。姐姐是很怕螃蟹的,從來不敢踫, 但我們不在她也無法子,七手八腳的用筲箕把蟹捉回家。

面向鏡頭這隻是特別生猛的,我們走靠近牠就作勢要攻擊,不過蚶都給綁住的, 我們才不怕你呢!



最後想到用這個重一點的筲箕蓋住,牠們才乖乖的逃不了。





薑蔥炒蟹

材料:蟹,薑片, 蔥段,蒜片,芹菜

做法:
1。蟹洗淨切件。
2。燒熱鑊,加入適量油, 油熱後加入薑片,蒜片和蔥白爆香,加入蟹件,快手兜勻。
3。贊少許酒,落少量蠔油和糖,加入適量水,轉細火,加蓋,煮至蟹熟,投入剩下的蔥段和芹菜,加蓋焗片刻即可上碟。


註:
1。蟹本身有鹹味,只需少量調味料即可。
2。蔥段和芹菜可以早點加入(加入清水後),但如要賣相好看點,就等到最後才下。

剎蟹方法,請參考舊post.



11 comments:

  1. Pandora 香傭講法文21 October 2012 at 22:27

    my favorite^^
    [版主回覆10/22/2012 13:33:39]煮嚟食啦.

    ReplyDelete
  2. 我都要幫老DAD拆肉架。
    [版主回覆10/22/2012 13:33:30]乜老Dad 都係咁懶唔郁手架?

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria22 October 2012 at 03:12

    幫拆肉,連自己的飯都沒空吃>>>細個時我亞媽都係咁講.
    [版主回覆10/22/2012 13:32:49]原來你都係咁架, 我都唔記得細個媽咪有冇幫我拆肉.

    ReplyDelete
  4. 我到而家都仲幫拆肉架
    [Mommy Dearest回覆10/23/2012 17:05:24]hehehee, I saw Babe Dearest 幫人地拆肉
    [版主回覆10/22/2012 13:32:15]我希望過多幾年有人幫我拆肉啦.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科22 October 2012 at 11:48

    嘩~隻蟹好大隻吓喎!!!!
    [版主回覆10/22/2012 13:31:45]OK size 啦, 唔算好大隻.

    ReplyDelete
  6. 博師奶Mrs.blog22 October 2012 at 16:02

    好美味咁呀!話個秘密妳知,每次有薑蔥炒蟹食,我主力都係食薑蔥(所以要落多D薑蔥來炒),因為索咗D蟹汁嘅薑蔥真係好好味!
    [版主回覆10/23/2012 16:53:03]我都係架,今次落咗好多薑同蔥,都俾我掃晒呀。

    ReplyDelete
  7. YUMMY!!)))))
    [版主回覆10/23/2012 16:54:09]呢味食唔厭呀!

    ReplyDelete
  8. 咁不如飯前拆定比佢二個先~
    [版主回覆10/23/2012 16:54:12]好,下次就拆緊一部份先開飯。

    ReplyDelete
  9. 其實我地鍾意港式既薑蔥炒蟹,多過本地既辣椒蟹,比較原汁原味!
    [版主回覆10/23/2012 16:54:33]我都係鐘意海鮮清清哋既煮法。

    ReplyDelete
  10. We had black pepper crabs the other day, so nice to eat crabs at home.... dont have to worry about being dirty
    [版主回覆10/23/2012 17:32:37]It's also much cheaper and don't have to worry about table manners.

    ReplyDelete
  11. 流緊口水
    [版主回覆11/13/2012 20:52:49]快啲整嚟食啦。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...