Monday 8 October 2012

清湯牛蔔腩

剛發現連中秋節晚餐都未post.

今年中秋節沒有特別做節, 其實這邊也普遍沒有做節的習慣, 至少我的同事和奶奶都未提過中秋要做節, 而且這裏中秋節不是公眾假期.

那天剛好姐姐放假, 我們一家四口就吃簡單一點, 一煲清湯牛蔔腩加一碟炒菜就夠了.

我不知道清湯牛蔔腩正宗的是怎麽煮, 這是我自己亂亂煮的.  湯的味道全靠那片牛腩和蘿蔔, 加一點花椒八角和薑片一起煲來增加香味.




煮好後叫Daddy試一下那牛腩, 他說我們大人吃是沒問題, 但囝囝們可能需要一點汁. 

好吧, 把牛腩撈起來, 切片, 再用油爆香乾蔥頭, 加點柱候醬, 冰糖和生抽加入牛腩兜勻, 加蓋慢火焗幾分鐘, 勾個芡就成了偷步版柱候牛腩, 也不錯.


10 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog8 October 2012 at 14:42

    食指大動呢﹗加上美美的碟子,吃得特別開心啊﹗
    [版主回覆10/09/2012 17:22:35]我家人個個都鐘意食牛腩, 用咩碟裝佢哋都會食得開心.

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科8 October 2012 at 15:25

    嘩~呢個真係引屎人~!!!
    [版主回覆10/09/2012 17:21:56]我啲懶人煮既一煲過攪掂, 連炆牛腩時睇火都慳番.

    ReplyDelete
  3. Pandora 香傭講法文8 October 2012 at 15:49

    正^^
    [版主回覆10/09/2012 17:21:01]牛腩點整都好味.

    ReplyDelete
  4. 好鐘意食牛腩...
    [版主回覆10/09/2012 17:20:42]我都係.

    ReplyDelete
  5. 好有天份
    [版主回覆10/09/2012 17:20:30]我亂嚟架咋.

    ReplyDelete
  6. 煲完再煮又幾好, 多碟餸。
    [版主回覆10/09/2012 17:19:54]係用牛腩先可以咁啫, 豬肉煲完都嚡烚烚.

    ReplyDelete
  7. 牛腩, my favorite! 一腩两食,呢招真高!
    [版主回覆10/09/2012 17:18:25]呢啲叫取巧, 啱晒懶人呀. 不過咁整都唔錯喎, 牛腩一定夠淋.

    ReplyDelete
  8. 我都好鍾意食牛腩....
    [版主回覆10/10/2012 14:06:30]我諗鐘意食牛既都會鐘意牛腩.

    ReplyDelete
  9. 兩種煮法都好好味呢....清湯牛蔔腩D 蘿蔔入晒味仲正!!!
    [版主回覆10/10/2012 14:06:06]我鐘意清清哋既清湯版.

    ReplyDelete
  10. i didnt eat 牛腩 long long long time ago because my boss didnt eat..

    Yummy Yummy food!!!!
    [版主回覆10/11/2012 09:31:28]香港人唔食牛腩都好少有喎, 咁你同靚太們出街時食番多啲.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...