Wednesday 24 October 2012

多汁牛肉餅

第二次整清真牛肉餅,今次照孟老師中式麵食裏面的食譜, 但調味沒有跟足,打水份量亦多好多。

要做到爆汁效果,最重要就是打水這一個步驟, 要慢慢逐少加水打勻讓牛肉吸收水份。

因為我加入水的份量比食譜的多,打好的饀會很軟,所以先放冰箱一陣待硬身少少才包。

勁多湯汁哩!




不過仍然不會包饀,亂亂掐成一團來收口,所以部份的皮很厚。 已經看過很多示範video,依然學不會。可能我的雙手是沒有做中式包的天份,下次做多汁牛肉鍋貼算了。

做了一大碟的牛肉餅,雖然皮厚,但囝囝們和Daddy也很喜歡,全部掃光。



今日是大仔考試的最後一日,不用再陪太子讀書了!

答應今天下午帶囝囝們出去玩玩,當成努力温習的奬勵。

明天我要去馬來西亞三日,參加一個新馬合唱營,很期待呀!





7 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科24 October 2012 at 14:55

    我唸喺九龍城間清真牛肉餅~!
    [版主回覆10/30/2012 15:24:07]我呢邊食唔到要自己整呀。

    ReplyDelete
  2. 已經做得好好呀, 皮薄又有汁, 我買左本書咁耐, 都唔敢整呀。
    [版主回覆10/30/2012 15:22:58]其實啲皮幾厚架,尤其姐姐幫手包嗰啲直頭咬到牙骹軟。

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria25 October 2012 at 03:51

    好好吖.
    [版主回覆10/30/2012 15:21:41]塊皮太厚。

    ReplyDelete
  4. 睇見咁多汁都流口水!
    去馬來西亞,玩得开心D!
    [版主回覆10/31/2012 17:27:45]多謝! 個trip 好攰, 但學咗好多.

    ReplyDelete
  5. super super Yummy,
    Maybe we see when we can gathering to try your yummy yummy food. haha
    call : siby and cherry too
    [Mommy Dearest回覆11/02/2012 11:34:03]MEMEMEMEMEME me toooooo
    [版主回覆11/01/2012 18:13:43]好呀, 不過你哋要等下啦, 我家陣就連星期六日都好少有時間煮嘢食.

    ReplyDelete
  6. Yes yes,
    Call mommy dearest too!!!
    [版主回覆11/03/2012 17:41:13]OK。

    ReplyDelete
  7. 多汁牛肉餅 -- 睇到都流哂口水了!!!
    [版主回覆11/03/2012 17:41:06]最正就係啲汁。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...