Tuesday 23 October 2012

椰子煲雞湯

從超市買來兩個椰青,小小圓圓像在香港街邊賣的即買即插支飲管入來飲椰青水的那種。

習慣是先喝椰青水,再挖椰肉來吃。 但這次買到的椰肉有點硬,比較像老的椰子肉,於是想到用來煲湯。

買來兩個雞殼,加兩個椰青肉,幾粒紅棗,就煮了一煲椰子雞湯了。

煲的時候廚房裏充滿了椰子香,湯出來是很清甜的。





Daddy 說: “湯好喝,不過為什麽好好的一鍋雞湯要加椰子?”

他不知道這道湯在香港是很普通的湯,從小喝到大,只是我在這邊從來沒煮過而已。



最近囝囝考試,Daddy比我更緊張,他上個星期每天都請下午半天假在家陪囝囝讀書啊,抵讚!

我就可以不用這麽勞心了。

上星期四是我全公司放假一日,本打算由我來陪囝囝讀書,結果Daddy還是照樣下午回家。他開始教囝囝時,看我在旁邊看着,對我說:“你這麽有空,為什麽不去shopping? 去啦,去啦。“

於是我被人趕出門講物去。哪有人嫌老婆不去敗家的!

11 comments:

  1. 椰子煲雞湯,滋潤呢!難得爸爸肯担當這角色,你就去敗家吧。
    [版主回覆10/23/2012 16:52:14]佢可能嫌我阻掟咋。

    ReplyDelete
  2. 你老公好好呀,
    我個個從來唔會同呀b溫習~
    [版主回覆10/23/2012 16:51:49]佢比我仲緊張呀!

    ReplyDelete
  3. 我久唔久都有煲呢個湯飲,好好味。 但未試過落紅棗,下次試下先,可能味道又另一風味!
    W 對你真好,多體貼!
    [版主回覆10/23/2012 16:22:06]其實我都係第一次煲,加紅棗係因為姐姐照我本大肚婆食譜書裏面做法,嗰本書裏面係椰子紅棗煲牛腱。我諗W係嫌我喺屋企阻掟就真。

    ReplyDelete
  4. 椰子煲雞湯真的很好喝,只是這道湯有點燥,不能常喝!
    [版主回覆10/23/2012 16:20:19]原來燥架,我第一次煲都唔知添。

    ReplyDelete
  5. Good Daddy W
    [版主回覆10/23/2012 17:31:23]He really worked hard to prepare son for exam this time.

    ReplyDelete
  6. 妳老公好體貼呀~
    [版主回覆10/31/2012 17:27:10]佢可能嫌我喺屋企阻住佢教仔.

    ReplyDelete
  7. 你老公真好這湯真係好正的
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆10/31/2012 17:26:44]佢緊張個仔啫. 我陣間去睇你啲漫畫, 努力呀!

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria24 October 2012 at 00:26

    Daddy梗係見你出馬囝囝冇100分,所以佢忍唔住出手.
    [版主回覆10/31/2012 17:25:58]哈哈, 可能啦, 不過佢出馬都唔見得囝囝有100分喎.

    ReplyDelete
  9. 椰子煲雞湯味道很清甜, 我特別喜歡。
    [版主回覆10/31/2012 17:25:33]真係好好味.

    ReplyDelete
  10. 椰子煲雒湯好清甜,我都鍾意飲
    [版主回覆10/31/2012 17:25:19]好鐘意呢款湯.

    ReplyDelete
  11. 黃師奶廚藝小百科24 October 2012 at 14:56

    嘩~呢個湯~一定好清甜呀!~
    [版主回覆10/31/2012 17:25:02]好好味的.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...