Wednesday 10 October 2012

細佬表演和悠閒午餐

7.10.2012

每年細佬幼稚園都會安排學生們在所屬的教會的主日崇拜內獻詩一次, 不是強迫性的, 家長可以決定參不參加.

因為我們也有自己教會崇拜, 所以原本是不打算去.  但細佬這次很想去表演, 出動到眼淚攻勢, 最後也順着他.

但我這星期日剛好要在自己教會獻詩唱duet, 不能臨時不唱. 所以就由Daddy陪囝囝們先去, 我一獻完詩就趕過去, 剛好趕得及.

細佬一上台就到處張望找我們, 我就蹲在他正前方拿着相機, 他也沒注意到.  最後看到了, 就得意的笑了.





小朋友排好位後, 我就先影低一張相, 再把相機調至video mode, 準備把表演錄下. 可是我這個糊塗媽咪看得太投入, 居然忘了按快門, 唱到一半才驚覺原來沒錄到. 激死我了!

細佬以前都不肯上台表演的, 一站上去就開始哭.  難得他終於長大, 肯參與, 我竟然忘了錄, 好可惜呀!

星期一到Youtube踫踫運氣, 看會不會有其他家長把影片上傳.  哈, 真的找到有一個video.  更神奇的是小朋友們是分開兩邊站的, 這位家長的小孩剛好和細佬是站同一邊, 所以影片裏能看到細佬.  現在的通訊科技真發達真方便, 什麽都能找到.

你們找到細佬嗎?
表演完, Daddy就帶囝囝們回家. 我又開車趕回教會去詩班練習.  練完詩, 時間尚早, 就留下和兩個朋友一起吃午餐.

去了在教會附近的Food for Thoughts @ Singapore Art Museum, 星期天中午很滿座.

我知道這間餐廳會把部份收入捐作慈善用途的.

我叫了一個All Day Breakfast, 份量很大, 吃了好飽, 到晚餐時間都不餓.


朋友的pesto chicken linguine


另一個朋友的pesto chicken sandwich.



這餐應環境不錯, 坐得也很舒服. 食物份量都挺大, 唯一嫌的是那些salad上面沒有dressing, 感覺自己像牛在吃青草, 至少淋一點點olive oil 和醋嘛.

每次練完詩就急着趕回家陪囝囝們, 好久沒有像這天能和朋友坐下好好吃一頓悠閒的午餐, 聊聊天, 真開心.

不過, 吃玩這頓又要回家面對現實了, 囝囝這個星期開始考試, 要努力的陪太子讀書. 星期一考中文和英文作文, 真不明白為什麽才小二就要考作文. 我記得我以前小六才要寫英文作文呀.

8 comments:

  1. 算啦, 香港小一已經要作中,英文啦...
    依家乘數表幼稚園開始背啦...
    係咪依家d小朋友叻d呢?
    [版主回覆10/10/2012 14:03:03]咁好誇張喎, 幼稚園就背乘數表, 駛唔駛咁早呀? 咁細個就咁大壓力, 邊有童年呀?

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科10 October 2012 at 11:11

    香港嗰邊好似小一就已經背默喇~好多功課TIM
    [版主回覆10/10/2012 14:01:19]乜香港啲小朋友依家咁慘呀!

    ReplyDelete
  3. 而家D科技真發達, 如果唔係就miss咗睇細佬表演既片段!
    祝哥哥考試順利,榜列前茅!
    [版主回覆10/11/2012 09:30:27]多謝! 我唔寄望佢名列前茅, 只要唔好太差就夠.

    ReplyDelete
  4. 祝哥哥考試順利
    [版主回覆10/11/2012 09:29:51]多謝你.

    ReplyDelete
  5. 啲沙律無汁真係差咗啲
    [版主回覆10/11/2012 09:29:41]係囉, 好似食草咁.

    ReplyDelete
  6. 小朋友真乖,受聖靈感動, 自動自覺參與演出。
    [版主回覆10/11/2012 09:29:15]全部都好乖好叻, 個個上到台都冇扭擰.

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria11 October 2012 at 03:15

    我見到細佬仔. 乜前排d小朋友唔同校服o既??
    [版主回覆10/11/2012 09:28:45]因為前排係N1班, 後面既係N2(即香港K1), N1返學着學校運動裝, N2以上先着校服.

    ReplyDelete
  8. your boy was not shy
    [版主回覆10/16/2012 12:18:14]He's becoming more outgoing now.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...