Thursday 11 October 2012

新玩具 - 氣炸鍋 air fryer

前陣子Daddy從公司捧了一個氣炸鍋回家, 說是公司給員工的奬勵.

每次經過電器店見到Philips 的氣炸鍋都很想買一個, 不用油炸東西, 多神奇呀!

所以突然有一個免費的, 雖然不知道是什麽Fumiyama牌子, 但也讓我興奮了一陣子.

Daddy在網上看到這個牌子也要S$299, 和Philips 的差不多, 樣子也好像差不多.  這炸鍋就只有兩個轉動形的控制, 一個調節温度, 一個計時器, 連小孩子都會用.





當然要先讀說明書, 原來炸薯條不是完全不用油的, 要預先用少量油和切好的薯條撈勻才放進入"炸".  嗄, 那和我用焗爐整oven chips有什麽差別?!
沒關係, 可能出來效果會不一樣哩, 姑且一試.  看錯了温度, 應該用200度, 卻用了180度, 所以炸不脆.  雖然不脆, 但囝囝們見到薯條狀物體也不管脆不脆就塞進嘴裏, 沒來得影相就剩下這麽一點了.





再試炸蕃薯, 這次温度對了, 但出來效果和我用焗爐來整roast sweet potatoes 一樣.




最後是炸雞翼.  我真的天真的以為這氣炸鍋炸出來的雞翼會是很脆很脆的, 還雄心壯志的想買三節的大雞翼來炸.  還好沒買, 只用急凍雞中翼來試. 

鍋容量很小, 直俓就大概七吋左右.  如果把雞翼攤開一層就只能放八隻, 如果重疊放有些地方會煮得不均勻.  我也不管了, 把十幾隻放進去一齊炸, 好像是用了二十分鐘吧.  樣子和焗或煎的雞翼一樣呀!  如果我真的買了三節的大雞翼來炸, 可能每次只能炸三隻, 要夠一家五口吃要炸多久呢?



朋友說這個氣炸鍋用來煮急凍薯條, 薯餅, fish fingers, chicken nuggets 之類效果很好, 很方便.  問題是這些我都可以用焗爐翻熱呀, 需時也差不多, 我為什麽需要多一個東東在廚房礙地方呢?  如果家裏每天只有小兩口撐枱腳就還可以, 家裏多幾個人的話, 每樣東西都要分幾次炸, 餓死都開不了飯.  

這氣炸鍋用了一次後就就被打入冷宮, 現在在苦惱怎樣處置它.  想要把它上賣掉, 但鍋面印了Daddy公司的大名和留言, 怎麽賣得出?

16 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科11 October 2012 at 14:44

    哈~炸嘢嗰時好方便~不過我又覺得冇乜幾可會炸嘢~
    [版主回覆10/12/2012 10:16:15]不過呢架嘢出嘢同用油炸係有分別既. 其實我都好少炸嘢.

    ReplyDelete
  2. 勁方便煮東西健康很多又有益
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆10/12/2012 10:16:13]少油係健康啲既.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria12 October 2012 at 05:09

    聽你咁講,呢個係手提焗爐囉.
    [版主回覆10/12/2012 10:15:08]我都覺得係, 不過呢個都好重下架.

    ReplyDelete
  4. 咁焗爐都做到的話....呢部野真係無乜用喎!!! 等我仲想買philps部機添...不如買個焗爐好過....
    [版主回覆10/12/2012 13:20:12]焗爐多用途過呢部嘢囉, 唯一分別係呢部嘢可以唔駛預熱喎. 其實純粹我個人見解, 見到網上有幾多人讚話好用.

    ReplyDelete
  5. 博師奶Mrs.blog12 October 2012 at 13:25

    初看"氣炸鍋"這名字好像很厲害似的,原來都沒甚特別haha!!不過,未試過也不知如此,若沒有公司送的這個,可能妳已用錢買了那個,到時才覺不值就不好了。看來現在是賺了!
    [版主回覆10/16/2012 12:17:45]好彩不係自己買, 如果唔係我家老爺有排哦我呀.

    ReplyDelete
  6. 我睇廣告都以為好好用添....原來....
    應該同焗爐一樣功能啦,
    急凍的薯條薯餅應該本身都有油份?
    我未吃過.....
    好彩你試下, 可以打破對呢部野既幻想....
    [版主回覆10/16/2012 12:16:51]真係同焗爐效果無咩分別, 我諗操作原埋都係差唔多. 急凍薯餅薯條都有油份架, 所以先會焗得脆.

    ReplyDelete
  7. Heeee, that's why I was never tempted to buy it even when Daddy Dearest asked me if I want one
    [版主回覆10/16/2012 12:15:38]You're so smart!

    ReplyDelete
  8. 妳唔講我仲以為電水煲呀。
    [版主回覆10/16/2012 12:15:13]又幾似喎.

    ReplyDelete
  9. 多謝你的用後報告, 我之前睇 blog 友話好好用, 差D要買。依家我C心了。 繼續用光波爐, 細細地已經夠用。
    [版主回覆10/16/2012 12:14:55]咁我寧願用光波爐嘞, 不過呢個會易清潔啲.

    ReplyDelete
  10. 為食加菲netnet14 October 2012 at 01:02

    真係一個好好的用家...又可以留個位比其他玩具了...謝謝.
    [版主回覆10/16/2012 12:14:17]如果屋企人少既, 其實都OK既.

    ReplyDelete
  11. donate it ...
    [版主回覆10/16/2012 12:12:49]考慮下, 睇下有冇朋友想要.

    ReplyDelete
  12. 言語治療師加英文教師Carley15 October 2012 at 11:04

    噢............我仲以為好好用tim
    [版主回覆10/16/2012 12:12:24]其實人少少係OK既, 只不過我屋企人多, 個鍋太細, 所以寧願用焗爐仲快囉.

    ReplyDelete
  13. 我家用既係菲利浦, 家務助理話好好用,整雞翼,雞腿效果如焗爐一樣,但時間上快好多。
    [版主回覆10/16/2012 12:11:43]你屋企加埋工人先得三個人, 一次過炸好咪好用囉, 我一家五口, 呢個鍋太細啦.

    ReplyDelete
  14. 呢個世界真係有好多無無謂謂的家電, 特別係用信用卡換那些
    [版主回覆10/18/2012 13:23:02]換嗰啲仲更加無謂亦無用啦.

    ReplyDelete
  15. 多謝用後心得,靚公也對它有興趣,如今可以死心了,繼續用焗爐。
    [版主回覆10/18/2012 13:22:29]我覺得有焗爐都夠.

    ReplyDelete
  16. 差點想買, 好在 Samwei 介紹看看妳的經驗, 算把啦, 謝謝!
    [版主回覆11/19/2012 11:34:49]只係分享我個人經驗啫. 但都見有人話好用, 我諗見人見智啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...