Thursday 25 October 2012

考完試!

囝囝終於考完試了,對我和他都是大解放。

昨天請了半天假,先去入境處幫細路領新護照。

為什麽入境處的car park永遠都滿座,我是下午三點到也是找不郅位。還好我們早去,於是把車兜回Bugis Junction,泊好車後才坐一個站地鐵。

拿了護照,回去Bugis Junction拿車,看到有一攤香港雞蛋仔。

好久沒在這邊看到有雞蛋仔賣了,立刻買了一包再加一杯凍奶茶,雞蛋仔外脆內軟,奶茶夠香濃,好滿足的下午茶!





但那奶茶太強了,昨晚眼光光望天光。

吃過下午茶就帶囝囝們到宜家,把他們安置在兒童遊戲室,我和姐姐就可以悠閒的講物去了。

囝囝們當然是要在宜家吃完晚餐才肯走,哥哥一定要吃煙三文魚。



細路霸了一份炸春雞,不過只是霸而已,根本就沒吃到雞,只吃薯條和西籣花。



這個月的special是肉眼扒,不錯哩,才S$9.9, 叫了兩份一起分着吃。另外還叫了一碟炸雞翼,吃到好飽呀!



下午要去馬來西亞參加合唱營,會有聲樂,視唱和合唱訓練,參加者來自新馬兩地的教會,很期待。

要起行了,星期六才回來,留言遲些才回。






13 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog25 October 2012 at 16:03

    雞蛋仔加杯凍奶茶wow!!!享受呀!
    [版主回覆10/30/2012 15:21:12]多似返咗香港呀,好開心。

    ReplyDelete
  2. 你果邊都有雞蛋仔買?
    [版主回覆10/30/2012 15:20:58]有呀,似乎最近開咗幾間。

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria26 October 2012 at 03:50

    雞蛋仔,凍奶茶真係好HK feel
    [版主回覆10/30/2012 15:20:42]食緊時覺得好似返咗香港呀!

    ReplyDelete
  4. 個個餐都正, 不過牛扒的薯仔是烚的就好怪。
    [版主回覆10/30/2012 15:20:20]可能慳功夫啩,其他餐都係配烚薯仔。不過我都寧願佢俾烚薯仔,唔駛囝囝哋咁多薯條,熱氣呀。

    ReplyDelete
  5. 看來很好味哦!
    [版主回覆10/30/2012 15:19:11]好味架。

    ReplyDelete
  6. ikea 的食物很有水準. 雞蛋仔新鮮香脆, 好好吃.
    [版主回覆10/30/2012 15:18:56]宜家啲食物一時時的, 今次的牛扒就唔錯。

    ReplyDelete
  7. 黃師奶廚藝小百科29 October 2012 at 13:07

    考完試~真係開心呢~!
    [版主回覆10/30/2012 15:18:27]大家都自由呀!

    ReplyDelete
  8. 考完試, 輕鬆下羅~
    [版主回覆10/31/2012 17:29:18]家陣囝囝日日都好輕鬆呀, 唔駛做功課, 返學校都係玩咋.

    ReplyDelete
  9. 我前晚都食左ikea!
    [Mr & Mrs Leung回覆11/01/2012 09:29:58]平平地, 唔要求得咁多
    (其實我覺得唔錯)
    [版主回覆10/31/2012 17:28:48]好食嗎?

    ReplyDelete
  10. 雞蛋仔, 正呀!好耐都無食lu!
    無事無幹我地就係唔鍾意出城,好難揾位汨車!
    [版主回覆10/31/2012 17:28:37]我都好耐冇食呀. 揾住泊車係最麻煩, 而且又貴.

    ReplyDelete
  11. 我好小駕駛去town... i still scare. .

    one more year, my either will go to Primarly school...... wish i can handle.
    [版主回覆11/01/2012 18:12:26]練習多啲就得架啦, 其實番小學俾佢搭校車咪得囉, 送返學其實自己同個細路都咁stressed. 我兩個仔都係由N1開始搭校車, 我從來唔送, 因為學校附近永遠大塞車, 又要驚遲到.

    ReplyDelete
  12. Sonny Dearest 下星期最後一個考試,剩下一個學期就畢業,我都好期
    [版主回覆11/03/2012 17:40:31]咁快?好似冇耐以前佢先入大學,下學期就畢業? 時間過得好快呀。

    ReplyDelete
  13. 考完試喇...囝囝們好快放假喎~~~哥哥真識食呀...煙三文魚YUMMY~
    [版主回覆11/03/2012 17:39:38]係呀,就快放假,不過佢哋放假又係另一種頭痛。哥哥係好識食架,越貴價越鐘意,細佬就相反。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...