Thursday 21 July 2011

紅茶戚風, 蒸雞蛋布甸

昨晚飯後突然心血來潮想整紅茶戚風給媽咪試試, 快手沖紅茶磅材料, 不出一個小時戚風便出爐, 好香好香啊.




茶葉是朋友從沙巴(Sabah)帶回來的有機紅茶, 很香的, 喝起來很醇, 第一次沖泡就想起要用來整蛋糕了. 

蛋糕好鬆軟濕潤, 加了茶葉在蛋糕內, 茶味更香.  媽咪很喜歡這蛋糕, 我整的時候她一直在旁看, 一邊說: "用幾隻蛋少少麵粉就整到咁大個蛋糕嘞, 做咩外面賣咁貴架?".  其實做戚風基本材料不貴, 只是需要懂得一點點技巧.



今朝食這蛋糕做早餐時, 想起如果將水換成奶, 變成奶茶蛋糕可能會更香, 下次試試看.

蛋糕用了五隻蛋白三隻蛋黃,剩下兩隻蛋黃今晚食完飯就再加多兩隻全蛋和牛奶,忌廉,糖,做了六杯蒸雞蛋布甸。其實和creme brulee非常似,只是由焗變成蒸,慳電又快趣,感覺好像鮮奶燉蛋。

一蒸好媽咪就趁熱食了一杯,她說很嫩滑而且不太甜,剛合她口味。其餘五杯放入雪櫃,明天有空拿火槍出來玩玩燒個焦糖面當creme brulee食, 囝囝們一定鐘意。





6 comments:

  1. 美x果個真係貴
    [版主回覆07/22/2011 21:22:00]原來一個斑蘭雪芳賣成百蚊,賺到佢儍呀!

    ReplyDelete
  2. 我開頭做雪芳都要交學費架。 (掉落垃圾桶嗰D)
    [版主回覆07/22/2011 21:21:00]我就事前做咗好多功課,上網睇咗好多資料同教學video先試整,所以未益過個垃圾桶,但就花咗好多時間去研究。

    ReplyDelete
  3. 我都剛剛做了紅茶雪芳。但我的覺得茶味不夠出。我用twinings 茶包。
    [版主回覆07/22/2011 21:20:00]其實我覺得茶味再濃啲會更好,今次雖然有茶香但都仲係嫌茶味未夠濃,下次要沖濃啲茶嚟整。Twinnings茶包我未試過,或者你用多少少茶味就會出啲。

    ReplyDelete
  4. 美心一個斑蘭雪紡要成百蚊一個呀, 呃唔識整蛋糕個d人既錢呀!!! 好大貪!
    [版主回覆07/22/2011 21:14:00]成百蚊個有無攪錯呀,真揾笨!

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文25 July 2011 at 18:54

    好pro喎
    [版主回覆07/26/2011 11:16:00]普通蛋糕咋, 邊算pro.

    ReplyDelete
  6. 我呢排日日都有整戚風,不過冇post出嚟....好懶!
    [版主回覆07/26/2011 11:15:00]我都係整新口味先會post, 如果唔係個個戚風望上去其實都差唔多樣.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...