Tuesday 26 July 2011

學校演出

上星期五大仔學校有演出, 我藉機請假陪媽咪.

今次演出叫"我愛華語", 表演的是小一和小二的學生, 主要目的是透過表演來激發小朋友對華語學習的興趣.

這裏的學生對中文都興趣不大, 據校長說有七成的學生都是來自English-speaking families(我囝囝是其中之一), 所以學習中文有一定難度.


囝囝是第二班上台表演的, 唱上學歌和跳健康歌(當年范曉萱的那首"左三圈, 右三圈...).  說起健康歌, 我以前一個台灣朋友告訢我, 台灣的學校的學生真的是唱着那首歌做早操的.



不明白為甚麼要放棵樹在台上, 遮住囝囝, 我要行到旁邊打斜影才影到他.


囝囝班的表演我覺得不錯, 但有些班的表演卻令我以為自己身在大陸, 因為播的普通話歌真的很祖國, 只差小朋友沒圍紅領巾.


囝囝班表演完就落台繼續觀賞其他班的表演, 囝囝和他的好朋友一齊坐, 攬頭攬頸的, 聽講兩個都是一樣頑皮, 每次一齊被老師罰的.


表演完畢後囝囝還要繼續上課, 我就和媽咪去Bukit Panjang Plaza食午餐.

應該是新開的Thai Express, 泰國海鮮炒河(seafood phat Thai)大大碟, 炒得好香又乾身, 如果海鮮沒用鹼水浸過會更好.


我的bbq chicken set, 雞肉好食, 很滑, 春卷滲油的, 我只食了一條, 那碗甜品就好正, 有西米, red ruby (木薯粉馬碲粒)同椰汁.



午餐後我和媽咪一齊去染髪和做hair treatment, 之後再去行街街, 非常寫意.

6 comments:

  1. 無敵の部屋26 July 2011 at 14:35

    嘩...好好節目噃~~正 ! 我都好鍾意人地上班時,我去威, 特別開心~~
    [版主回覆07/27/2011 09:33:00]啲商場唔會逼, 餐廳又唔駛等位, 正!

    ReplyDelete
  2. 很祖國 --- 我突然想到N do marching on stage  ...滿江紅
    [版主回覆07/27/2011 09:33:00](Empty)

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria27 July 2011 at 04:24

    我想問囝囝間學校係咪只有華人架?
    [版主回覆07/27/2011 09:37:00]唔係架, 仲有印度人, 馬拉人, 歐亞混血, 甚至純西人都有.  英文係主要教學語文, 母語係第二語文, 每個人都要讀的, 印度人上印度話堂, 馬拉人學馬拉文, 華人學中文, 混血或西人就隨佢哋揀, 第二語文課時會分開上堂.  呢次表演只係修中文的學生表演, 其他族只係坐喺台下觀賞.

    ReplyDelete
  4. 我以為新加坡是實行雙語呢!

    [版主回覆07/27/2011 09:37:00]係架, 不過English is first language, mother tongue is second language.

    ReplyDelete
  5. 家陣啲小朋友讀書真辛苦,我都要有好多心裡準備同佢地一起讀書,唔係既話真會溝通唔到,總之英語華語併中
    [版主回覆07/27/2011 15:00:00]我建議你以後同小朋友講中文好啲, 等佢哋從小對中文有多啲認識, 到返學時就無咁抗拒.  唔駛怕英文追唔上, 因為返學就會學, 日日都聽同講, 一定無問題.  我家陣後悔都太遲了.

    ReplyDelete
  6. 不錯不錯,支持樓主~~~

    我:我這西門子手機質量太差,麻煩您大點聲說好嗎? hr(人事招聘):我們是西門子公司的,通知您…… 我:呀,您是西門子公司的啊!西門子手機就是好,話音清楚,結實耐用…… 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...