Wednesday 20 July 2011

奶奶生日快樂

祝奶奶福如東海, 壽比南山, 最要緊身體健康.


星期日中午我們去Raffles City Shopping Centre 的老香港傳奇慶祝奶奶生日, 有我親手做的超濃郁classic chocolate gateau.

我媽咪當然和我們一齊去, Daddy叫奶奶坐近我媽咪, 我就夾在中間, 真正的左右逢源, 夾餸時夾俾媽咪先定奶奶先都是問題, 好彩呢種機會好少有啫. 



誠心許願


切蛋糕, 奶奶笑得好甜呀.


因為那天一早要去教會, 蛋糕要在室外成個朝早, 所以整不用冷藏的classic chocolate gateau.  今次焗得啱啱好, 裏面仍很濕潤, 奶奶話好味喎.


剛焗好時很飽滿的, 有點像巨型朱古力muffin.  這蛋糕很方便快捷, 由磅材料至焗好, 前後不到一個鐘頭. 媽咪第一次親眼見我焗蛋糕, 還說"原來咁簡單", 哈哈.


這蛋糕攤凍後中間會收縮, 是正常的.  蛋糕要在三十度高温耐幾個鐘頭, 所以不敢放生果或糖霜之類來裝飾, 只簡單以絲帶圍邊.  原本用了這個膠托, 但看來看去都覺得有點怪.


最後換上紙托, 順眼得多了.


7 comments:

  1. Pandora 香傭講法文20 July 2011 at 17:08

    遮住自己but 公開奶奶, mama
    [版主回覆07/21/2011 14:02:00]要保持神秘嘛.

    ReplyDelete
  2. 我覺得gâteau 好難整, 唔個幾時至係熟。  happy birthday to your in-law
    [版主回覆07/21/2011 14:02:00]多謝呀! 係呀, 要判斷gateau焗好味係幾難, 我之前焗過焗到只有少少蛋糕屑痴喺支竹籤度就拎出嚟, 發覺凍咗後會太乾.  今次支竹籤仲痴住朱古力漿我就拎出嚟, 中間禁落去都仲好似有少少會郁咁, 初時都驚會唔會焗唔熟, 但諗下個食譜其實只有好少麵粉, 大部份係朱古力同朱古力粉, 所以應該無問題, 就由得佢, 最多當係心太軟囉, 結果係啱啱好.

    ReplyDelete
  3. 生日快樂.... 個蛋糕好正呀...
    [版主回覆07/21/2011 13:56:00]多謝呀!  個蛋糕超濃朱古力味, 最啱朱古力迷.

    ReplyDelete
  4. happy birthday TO luyi'S 奶奶, 祝身体健康!!!!
    [版主回覆07/21/2011 13:56:00]多謝呀!

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Aunty! God bless
    [版主回覆07/21/2011 13:56:00]多謝呀!

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday to你奶奶, 祝佢老人家身體健康
     
    [版主回覆07/21/2011 13:56:00]多謝呀!

    ReplyDelete
  7. wow, happy birthday to your 99. 真係開心。 媽媽又飛左黎。一齊食飯, 開心呀! 
    [版主回覆07/22/2011 21:23:00]多謝! 媽咪嚟咗,好開心!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...