Thursday 14 July 2011

吉士醬包, 叉燒包

明天媽咪就要來了, 非常期待啊!

原來不只我一個興奮, 大佬更緊張, 每日都睇日歷倒數, 然後食晚餐時向我報告"婆婆還有x天就到喇!"

應該是兩個星期前整的包包, 星期日返完教會才整的, 所以趕時間用直接法.  雪櫃裏剩三隻蛋黃(蛋白之前用來蒸蟹), 剛好用兩隻來做麵包, 一隻整吉士醬.

之前叫姐姐一次過焗多點叉燒, 有剩用來整包包又好, 炒蛋炒麵炒飯都可以. 用乾蔥碎生抽, 老抽, 蠔油, 糖, 水和粟粉煮成芡料, 混入切碎叉燒就可以用來做叉燒包饀.

貪得意在吉士醬包面上面唧上圖案和大佬名字, 希望他見到會食得更開胃.



除了名, 還有花花.


三角形的是叉燒包.  整成三角形只是為了方便認出是吉士包或叉燒包.


叉燒包的內心世界, 今次的好好味.


再多一張有大佬名字的頭一個字母的包包.



4 comments:

  1. 我等到頸都長埋, 都未到8月~
    [版主回覆07/15/2011 10:14:00]你8月過嚟呀?  好嘢!

    ReplyDelete
  2. 伯母要玩得開心d呀!
    [版主回覆07/19/2011 13:41:00]多謝!

    ReplyDelete
  3. Hi Auntie
    [版主回覆07/19/2011 13:41:00](Empty)

    ReplyDelete
  4. 哈哈, 寫左名的, 小朋友一定會食哂佢。
    [版主回覆07/19/2011 13:42:00]望就係咁望啦, 但對大佬嚟講小息時間玩比食嘢重要.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...