Thursday 28 July 2011

印尼菜

星期日姐姐生日, 我們請她食印尼餐慶祝.

兩年前去過House of Sudanese一次, 那是我第一次食印尼菜, 覺得好好味.  那次是去Great World City 的分店, 上年姐姐生日又打算去食, 但原來己關店.

以為這餐廳已全線結業, 但最近Daddy發現Suntec City又開番一間, 所以一早講好要去試.

一坐低侍應就送來一碟像蝦片的炸物, 其實是用豆製成的, 帶微苦但很香口, 可以沾旁邊的辣醬.  那辣醬味道很似我們的辣豆辦醬.



墻上掛了印尼傳統皮影戲的公仔.


我們四大兩小叫了一個四人套餐, 套餐包括炒菜, 我們要了一碟不辣的炒蕹菜, 用豆醬炒的, 鹹鹹香香的, 媽咪好鐘意.


燒烤金目鱸, 魚搽上了帶甜的汁來燒, 魚肉仍很嫩滑, 非常鮮味.


燒烤大蝦, 蝦真的很大隻, 上面的辣醬只是微辣, 不吃辣的Daddy都能吃.  蝦肉彈牙的, 而且吃起來居然有龍蝦味哩, 超正!


套餐裏還有咖哩雞, 但囝囝們不吃辣, 換上了燒烤雞塊. 應該是搽上和燒魚用的同一樣的汁來燒, 也是微甜的, 但雞肉很滑有肉汁.


因咖哩雞一客有兩件雞, 所以侍應讓我們選兩種做法的雞來代替, 除了燒烤雞, 還選了炸雞.  這塊炸雞用的是雞翼連雞胸, 炸完感覺較乾, 還是燒雞好味.

套餐還包一碟小拼盆, 是四道蔬菜的, 只記得是有茄子的.  但Daddy想食tauhu telur (雞蛋炸豆腐), 侍應讓我們換.  這菜其實普通food court都能吃到, 實豆腐切粒加蛋來炸, 食時配上類似沙爹醬的汁料.  我從來都不會欣賞這菜, 那日也只是Daddy一個人在吃, 連愛吃香口食物的囝囝們都沒興趣.


我還另外點了燒魷魚, 燒得剛熟, 又滑又鮮, 我覺得這餐最好味就是它了.


在這裏點套餐後還可以另加每人S$2.90 (星期一至五好似是S$1.90 或S$1.00) 食dessert buffet, 以前在Great World City那間食時, 甜品選擇很多, 但今次見選擇很少, 而且我們全都很飽了, 所以沒試.


朝早出門去教會時, 大佬突然話要影相.  請注意細佬的頭髪, 頭髪長到好像Monchichi.


返完教會後去剪頭髪, 感覺舒服多了.  這是他自己所謂的"angry look", 就是這個angry cat look要食老虎.


老老積積托住腮飲檸檬茶.


7 comments:

  1. (Empty)
    [版主回覆07/29/2011 07:48:00]真係唔錯架,你有機會去試吓。

    ReplyDelete
  2. 原來條魚搽左醬, 我仲以為燒燶左..hehe
    [版主回覆07/29/2011 07:48:00]唔知既會以為燶咗,不過唔係架,仲好好味。

    ReplyDelete
  3. little brother is so adorable!
    [版主回覆07/29/2011 07:47:00](Empty)

    ReplyDelete
  4. 哈哈...細佬好cute呀! 條魚好黑媽媽呀....
    [版主回覆07/29/2011 07:47:00]細佬好識擺甫士架。 唔知既會以為條魚燶咗,不過唔係燶,仲好好味。

    ReplyDelete
  5. House of Sudanese is one of the best Indonesian food around town, we normally go to the one at Boat Quay near the office!  Bakar is my favorite too (grilled sotong)
    [版主回覆08/01/2011 10:47:00]I didn't know there's another branch at Boat Quay but Suntec is more convenient for me.  The Bakar is soooo delicious!

    ReplyDelete
  6. 細佬個樣好似MAN過哥哥
    [版主回覆08/01/2011 10:46:00]哈哈, 係咩? 可能因為剪短咗頭髪, 大佬啲頭髪太軟, 剪唔到咁既髪型.

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria1 August 2011 at 01:56

    食印尼餐慶祝>姐姐係印尼人?
    [版主回覆08/01/2011 10:45:00]係呀, 姐姐印尼人.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...