Sunday 10 July 2011

久違的福建炒飯

今日姐姐放假,所以我好忙好忙呀。

本來姐姐放假,我就唔應該响廚房整咁多嘢, 但一入廚房就手痕,整完一樣又一樣。

先炒了個綠豆饀,用來整冰糉。 原來炒綠豆饀要好有耐性,慢火慢慢炒,炒到手軟。

跟住見到包洛神花乾,買咗好耐都未用,就煲煲洛神花蘋果水,想用來整啫喱,不過最後攰得濟,入樽放雪櫃當凍飲算了。

跟住到整福建炒飯做晚餐,對上次整福建炒飯已經成年幾之前。 炒完綠豆饀到炒蛋飯,手臂好攰。
今日買唔到芥蘭頭,就換上翠肉瓜。材料還有冬菇,瑤柱,帶子,蝦和雞肉。最後只用魚露調味都已經超鮮味了。



近鏡睇啲料,好豐富架。


另外還炒了一小碟菜心。Daddy和囝囝們都好鐘意呢個飯哩。

朝早其實答應了大佬夜晚整鍋貼,但從教會練完詩返嚟已經夠攰,唔想攪咁多嘢,所以冇整。為免佢唔開心,就煎了兩細塊的terriyaki chicken chop俾佢。不過大佬食晚餐時冇食啲雞扒,話要留番整burger喎。咁好啦,留聽日食啦。

點知啱啱食飽飯,佢就話要食個buger, 唔通真係游完水特別好胃口。佢仲指明要夾埋生菜,跟住又話個包包上面要有芝麻喎。好彩我噚日焗咗啲小餐包,雖然上面冇芝麻,不過佢都收貨,仲食得好開心添。


細佬見到又唔執輸,又話要。我幾大都唔整俾佢,如果佢食唔晒我咪要包底,咪攪。最尾佢摷雪櫃拎咗杯yogurt嚟食,兩兄弟今日都咁大食。


滿足完佢兩個個胃後,就輪到做最後一樣嘢 ﹣ 冰糉。又係邊煮粉漿邊攪,咁樣攪法,我隻右手唔駛去做gym都會有隻結實老鼠仔。冰糉蒸好冇耐,仲未知咩樣咩味,遲啲先話你哋知。
係時候瞓嘞,聽朝又要返工啦,大家晚安。

福建炒飯做法,請按此



8 comments:

  1. 下午飲茶成日叫呢個飯
    [版主回覆07/11/2011 13:38:00]我呢邊冇呢款飯賣架, 要食就要自己煮.

    ReplyDelete
  2. 福建炒飯鍾意食, 不過咁大工程我就唔會整啦~
    [版主回覆07/11/2011 13:40:00]其實都唔算大工程, 好似整碟頭飯咁, 只不過要整多個炒飯之嘛.  不過好耐先會整一次, 材料夾埋都好貴.

    ReplyDelete
  3. 福建炒飯, 我都有好耐冇食啦!
    嘩! 你個自家製餐包好正呀!做你的家人真幸福!
     
    [版主回覆07/12/2011 09:20:00]福建炒飯我都係好耐先會整一次咋.
    多謝你呀, 你整多幾次包包之後可能會整得仲靚呀.

    ReplyDelete
  4. 咁多料, 正到暈呀!
    [版主回覆07/12/2011 09:20:00]今次真係落重料, 所以唔駛點放調味.

    ReplyDelete
  5. 無敵の部屋11 July 2011 at 15:34

    我喜歡吃多汁飯, 這個福建炒飯啱晒!
    仲有快木post 冰粽啦, 好想知係點架 ??
    [版主回覆07/12/2011 09:22:00]我都係呀, 福建炒飯最啱我.
    post咗冰稯, 衰咗啦, 唉.

    ReplyDelete
  6. 福建炒飯做法都好多喎。 我炒飯無力呢。 不過見到咁多料就覺得吸引!
    [版主回覆07/12/2011 09:23:00]我呢個係自己亂嚟既做法, 唔知外面係點整架呢?  我都好怕炒飯架, 但為咗食, 耐唔耐炒一次囉.

    ReplyDelete
  7. 福建炒飯!!! 我都久違了沒吃福建炒飯喇......我淨係識整普通炒飯喳....
    [版主回覆07/13/2011 17:19:00]其實都幾簡單吓, 材料又可以自己變化, 你一定煮到既.

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria15 July 2011 at 05:27

    福建炒飯 整!
    [版主回覆07/15/2011 09:46:00]咁我等你post.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...