Tuesday 9 March 2010

Blogger gathering (2)

飯後有超香甜的有機芒果, Daddy & Mommy Dearest 自家種的哩!

你拮我拮, 好快就沽清.  囝囝响屋裏面玩wii, 出到嚟淨係食到西瓜, 見到啲相時話乜嗰日有芒果咩?



囝囝同Daddy Dearest 唔知傾得幾投契, 要坐埋一齊食添.


Mommy Dearest好大方咁將佢香港blog友自製再空運過嚟既角仔和朱古力和大家分享.  無論味道同賣相都係professional standard.


囝囝和Sonny玩得好開心, 上車後同我講要再去Mommy Dearest 度玩, 要去揾個哥哥喎.


Mommy Dearest 仲包咗幾個foccacia rolls我帶走, 令外仲送咗兩盒糖仔俾我兩個囝囝.  又食又拎, 真係唔好意思.    Mommy Dearest, thanks a lot!

第二朝囝囝就食啲包包做早餐, 咁啱daddy買碟炒米粉加午餐肉, 佢就攞午餐肉來夾面包, 食得好開心, 猛話包包好食. 

我: 你咁鐘意食, 我下次自己整比你食啦, 好冇?

囝囝: Aiya, you can't make it one lah (唉, 你整唔到架啦!)

daddy 聽到即時和應仲笑到咭咭聲!

再隔一陣

囝囝: I want to visit your friend again, I want to bring 弟弟 along.

我: why do you want to bring 弟弟 along?

囝囝: Because your friend told me to.

哈哈, 佢真係好認真咁記住Mommy Dearest 講過既說話架. 

5 comments:

  1. 証明Matt好enjoy吖! 見到佢就開心~
     
    [版主回覆03/10/2010 11:47:00]佢有得玩有得食就開心架啦.

    ReplyDelete
  2. 你個仔真係好易同人熟落喎.
    我老公揸住個相機影相, 您個仔都走埋黎同佢傾計. 
    [版主回覆03/10/2010 11:51:00]係呀, 佢勁sociable, 一啲都唔似我同daddy, 三唔識七都可以傾得一餐.  有次响coffee shop食嘢, 隔籬枱有個男人睇緊報紙, 佢走去同人好熟咁discuss份報紙, 個男人又好攪笑咁陪佢傾咗好耐.

    ReplyDelete
  3. Matthias 真是好得我心 ,又話中意食我的雞,现在连麵包都咁捧场,又記得我講的話,真抵錫!下次要整多啲包包给他食!
    [版主回覆03/10/2010 11:58:00]佢好識冧人架, 尤其對佢有着數的時候. 

    ReplyDelete
  4. 係呀, 你個仔細細個就已經叫識講野, 大個一定好識"tum"女仔!! 哈哈哈哈.. 好開心認識到你! 真係要多謝 mommy dearest 同 jhouse 先得~ 我都好想見下你個細仔呀, 哥哥咁可愛, 弟弟一定都一樣!! 下次帶埋佢黎丫
    [版主回覆03/10/2010 12:02:00]唔駛大個嘞, 依家都好識氹女仔啦. 
    我都好開心識到你, 又會咁啱大家都係讀CE. 
    下次一定帶埋細佬出嚟同大家見吓面.

    ReplyDelete
  5. Hi, 我終於搵到你個blog 喇, 果日我都有去. 下次有機會blog聚再見啦.  
    [版主回覆03/13/2010 18:59:00]Nice to meet you!  我記得你架, 由你個blog 名估得出係你. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...