Thursday 18 March 2010

燕皮雲吞

燕皮是福州特產, 以豬肉和甘薯粉制成.

我的舅母是福州人, 所以從小我就接觸到福州食品.  燕皮雲吞是我最愛的一道福州菜, 比起廣東式梘水雲吞皮, 我還是較鐘愛燕皮.

我從來都不知道燕皮要從那裏買, 因為舅母定時就有親戚從鄉下帶去香港. 

到了新加坡, 就更想念燕皮的味道.  近幾年有中國來的新移民來經營麵檔, 大部份都有賣燕餃, 但都是炸的, 少見放湯的.

終於偶然在Geylang 那邊找到燕皮, 開心得當場打電話回去告訴我爸爸.

這就是燕皮嘞.  因燕皮是用肉做的, 要存在冰格內.  打開盒子, 裏面是一片片好像紙的東西, 很乾很容易破.  要小心用刀切成所要的大小, 再用噴水壼逐片噴濕令其變軟身, 但注意不能太濕, 太濕會爛.




之後可以包餡, 餡料隨意, 我通常用豬肉餡, 這次是西洋菜豬肉.  因燕皮就算噴濕後還是半乾, 所以不可能像包廣東或上海雲吞般包成元寶形, 只需隨意掐緊就好了,  當然這樣包就更方便省時.

這是包好的燕皮雲吞, 要一隻隻排在碟上, 先蒸熟才可放湯.


蒸好的雲吞, 上面的皮還是白白乾乾的, 還不能吃.


最後預備一窩上湯, 我是用江魚仔餚湯, 以魚露調味, 下雲吞滾兩下, 放點蔥花, 就是美味的燕皮雲吞湯了.



其實燕皮不用包餡也可以切條放湯裏煮, 一樣是很美味的.

6 comments:

  1. 燕皮香港有冇得買???炸同放湯都得???
    [版主回覆03/19/2010 09:06:00]相信香港實有得賣, 但我唔知邊度有, 你可以去紅磡土瓜灣一帶(多福州人住)啲雜貨店問吓.  炸同放湯都得架, 但我覺得放湯好啲, 食到燕皮味, 炸完同用其他皮包既冇乜分別.

    ReplyDelete
  2. 放湯煮像食麵呀?
    [版主回覆03/19/2010 10:38:00]咁又未至於放咁多落去, 比較似蛋花湯之類.  其實我都未試過咁整, 只係有時切燕皮時有啲碎咗或不規則狀唔適合包既就就咁同雲吞一齊放湯啫.  不過淨皮可以直接放入湯裏面, 唔需要先蒸.

    ReplyDelete
  3. My father in law liked 燕皮雲吞湯, so my mother in law used to make them for us. 
    But I prefer Shanghainese 雲吞, esp the white skin is so nice..... ooooo..... going to make dumplings tomorrow at my place ah.... making the skin too, hope they turn out

    ReplyDelete
  4. 请问在芽笼那里买得到燕皮呢?

    ReplyDelete
  5. Please see my previous entry: http://luyi-family.blogspot.sg/2013/04/blog-post_3233.html?m=1

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...