Monday 8 March 2010

Blogger gathering (1)

星期六好榮幸受邀到Mommy Dearest屋企參加一個blog友聚會. 

I was so happy to meet Mommy Dearest, Daddy Dearest, Babe and Sonny in person at last.  响blog 度成日見到佢哋啲相, 第一次見面都唔覺陌生, 感覺好似識咗好耐咁添.

亦好高興識到好多blog 友, 好似愛美麗, Hanrik, Joanne, Natalie, Mr & Mrs Yeung Yeung.  唔好意思我唔係好記得每個人既名.  我記名係好差架, 如有錯漏請見諒.  世界真細小, Mr and Mrs Yeung Yeung 和我同我老公大學時都係讀同一科喎, 只係唔同大學啫.

今次出乎意料, 老公居然答應陪我去, 開心C我啦.  今次只帶大仔去, 第一次去人哋屋企, 費事細佬去到搞搞震.

Mommy Dearest 預備咗好多食物呀, 真係好佩服佢一個人整到咁多嘢, 仲咁有條理, 完全冇stressed既感覺, 俾着我就會打瀉籮蟹咁嘞.

Appetizer 有nachos with homemade avogado dip and salsa dip.  牛油果係响美國定加拿大拎番嚟, 特別creamy.  個salsa都好好味, 囝囝食到唔停口.  啱啱發覺原來冇影碟nachos.

跟住見到兩籃面包, 嘩, 正呀, 仲靚過外面賣嗰啲!  Foccacia roll, 好好好好味!!! 點解我跟同一食譜整但味道差咁遠呢?



呢個包唔記得叫咩, 我上到車先醒起唔記得食!    但daddy食咗話好食.


Potato salad 和 Lettuce salad.  兩個都好味, Potato salad 個醬好開胃, 要問吓Mommy Dearest 點整先.  Lettuce 應該係Romaine lettuce, 好脆好新鮮, 個醬係自製既, yummy!


最精彩既燒雞, 一切啲汁標晒出嚟, 勁juicy, 連胸肉都好淋滑.  囝囝一個人食咗兩隻雞翼加一隻雞脾.


Carbo 類就有肉醬意粉, 睇相都知好味, 唔需多講.


白汁海鮮意粉, 想當年在英國响一個gathering我都煮過, 都係咁大盆, 所以見到特別有感覺.


Grilled vegetables, 又係好味 (詞窮了).  Grilled eggplant 和 grilled pepper 我都好鐘意, 但返新加坡後都未整過.


Baked pasta tricolore (希望冇寫錯), 太多嘢食, 唯一呢樣我冇食到.  Sweet corn, 好甜.


係咪好多嘢食呢?  仲未完架, 要下篇再續了.

4 comments:

  1. 好開心你们一家来啊,下次要帶Nathanael啊,他好cute啊!个potato salad我用miracle加lime juice加mixed herb做dressing。For the baby romaine salad, I used sesame seed dressing, like vinegarettes, mixed with olive oil etc.  For the foccacia, it is the same recipe I gave you, hmmm, maybe we can bake together and see what went wrong.  For the cranberry mixed nut buns, it was my first try, glad your hubby likes it, apparently Hanrik, Babe Dearest and my gf also prefer this one, will make more next time!
    Do come again !
    [版主回覆03/09/2010 09:46:00]Thanks.  I'll try to make the potato salad.  Certainly I'll come again.  Matt said he wants to bring 弟弟along next time. 

    ReplyDelete
  2. 您知嗎, 我地一直諗呢個日誌係咪您架呢, 又似又唔似, 因為我地只係見個您個仔. 見網誌上有個女仔相, 又唔係喎. 現在見到您上載聚會的照片, 知道係您啦.
    大少在facebook 搵到幾個名同您一樣, 得一個係有照片, 但睇唔清, 唔知係咪您.  希望下次多些和您見面.
    [版主回覆03/09/2010 09:48:00]咪就係我囉!  好高興識到你哋, 我去你blog到俾我個facebook contact你.  哈哈, 個細路女相係我兩嵗時既樣. 

    ReplyDelete
  3. "個細路女相係我兩嵗時既樣"  -- pretty all through, lucky girl .   Funny JHouse mentioned it, DD said the same thing last night when I showed him your post and he said , " They have a daughter?", and I told him my guess is the pretty girl is YOU lor as you only have two boys .... BINGO
    [版主回覆03/09/2010 11:20:00]你咁聰明實估到啦!  "pretty all through" 就太客氣嘞, 一定要請你食飯. 

    ReplyDelete
  4. 大少話點解張相colour咁靚, 應該係宜家嘅照片喎.
    無理由嘅! 係咪有多個女呀? <--- 之前我地係咁爭辯
    但係人地好似得2個仔喎? ?  
    [版主回覆03/10/2010 20:12:00]係呢, 嗰張相真係保存得好好.  我都唔知幾恨有個女呀, 可惜只得兩個仔. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...