Saturday 6 March 2010

三戰馬卡龍

上星期為了做Elmo cake 買了新的紅色food colour, 於是又想再試做馬卡龍. 

本來想整Elmo紅色, 諗住如果整得好可以用來做個Elmo cake 既圍邊裝飾.  但嗰日食完晚飯覺得好攰, 冇乜心機整, 求其加咗幾滴colour就算, 所以只整到粉紅色.

人攰真係唔適合整嘢, 嗰晚狀況頻生. 

1. 我居然用磅完杏仁粉的碗來磅加入蛋白既糖, 蛋白開始打時已覺怪怪, 好彩都打得起, 仲打太起添.

2. 忘記了加vanilla essence (雖然非必要, 但覺得加咗好味啲).

3. 顏色落太少, 做唔到預期既色.

上次整裙邊細細, 今次就試吓讓面層先乾才焗.  為咗快啲可以入爐, 我先預熱焗爐至80 度, 再熄火, 等焗裏面凍番少少再放盆macaron入去.  十幾分鐘後面層已經好乾, 可以開始焗.

結果成盆都出到裙邊, 每粒個面層都冇裂, 但因蛋白打過頭, 大部份面層都有肚臍, 不過我都已經好開心.





用六粒比較靚的扮有餡來影番張沙龍先.




要繼續努力, 有時間我會再試的.



6 comments:

  1. e???  okay 喎......都幾好丫...
    [版主回覆03/08/2010 11:48:00]個面唔平架, 我只係拎最見得人嗰幾粒嚟影沙龍咋. 

    ReplyDelete
  2. 我一年焗佢一次, 第一次衰左, 第2次得左, 第3次...第4次都係一樣裂. 都唔知點解
    [版主回覆03/08/2010 11:51:00]馬卡龍呢吓嘢真係好unpredictable, 可能要整多啲先掌握到.  我都係好耐至整一次, 都係整嚟玩吓, 因為太甜我自己係唔食既.

    ReplyDelete
  3. 好似好考功夫咁bor~已經好厲害嫁啦~!!
    俾我連蛋白都打唔起XD
    [版主回覆03/08/2010 11:52:00]唔會啦, 只要有打蛋器一定打得起蛋白.

    ReplyDelete
  4. The pretty macarons are great for decoration, you do them so nicely!  I dont like its sweet taste too

    ReplyDelete
  5. 無敵の部屋8 March 2010 at 23:15

    似啦, 似啦!

    ReplyDelete
  6. Macaroon 好難整啊,  我上次整到表面很粗糙. 睇落, 你整得ok.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...