Thursday 8 January 2015

Royal Caribbean Cruise - 娛樂篇2

繼續上一篇, 上船除了食, 還可以做的有:

5. 扮有文化欣賞油畫和藝術品, 有錢的話可以去auction或直接買回家
船上有個art gallery, 展出油畫和雕藝品, 某時段有auction, 有興趣可以買回家掛.  我們沒這種雅興, 影影相就算了.


6. 做運動

船上有蠻多運動設施的,有藍球場, 滾軸溜冰, 攀石, 迷你高球, 乒乓球等.

細佬愛打高爾夫球
船上有溜冰場, 不過好多人排隊, 所以最多只能玩半個鐘.  我不久前剛扭傷了腳, 本身也不大會溜, 所以不冒險了, 陪細佬扶着圍欄行一圈就不玩了.  以前有玩roller的Daddy就自己在場內溜.  這溜冰場超細, 一次只能容納好少人.
我和Daddy也去了做gym, 船上的gym算大, 單單跑步機都有廿幾部, 所以一點都不會逼人.  船上非常注重衛生, 有清潔工人不停地抹器材和消毒.
囝囝們當然要去泳池玩, 不過船上的泳池都好細,大概撥三下就到對面了.  所以很少人游水, 不部份都只是坐在圓形jacuzzi裏邊泡邊看大屏幕播着的電影.
7. 做spa
船上的spa提供各式美容美髪美甲和按摩服務, 不過價錢(記得是美金)就真的貴得離譜.  Daddy說反正都來了, 就去做個按摩, 又不是付不起.  但不是付不付得起, 是值得嗎? 把錢省下來給我購物更好.


8. 購物
像我一樣愛敗家的不怕沒機會, 船上有條購物街, 短短的一條街就有免稅化妝品店, Coach, Michael Kors, 等的名牌店.
手袋手錶我都沒興趣, 但化妝品不能錯過了, 計過比新加坡機場的免稅還便宜, 所以小買了一點點, 船上碌seapass, 變相Daddy送禮, 嘻嘻!


 
不止購物街上可以購物, 有段時間餐廳外都有開檔賣金縺, 不知道是什麽金, 但真的見有人買.
 

9. 康樂室聯誼

頂層有至少兩個康樂室, 可以打麻雀, 玩啤牌, board games等, 不過最好自備麻雀等, 因為那裏找到的都好像不齊全.
康樂室裏有個三角琴, 哥哥見到馬上去練琴. 
10. 飲酒
船上有幾間酒吧, 有時有現場音樂的.  不過可能不是免費的, 大部份時間都是空的.


11. 小朋友可以去kids club,有不同年紀組別的, 哥哥和細佬分別去不同的組.  全日都有節目的, 有遊戲, 小手工等, 他們兩個都玩得很開心.  哥哥夜晚食飯時還食得好快要趕去玩哩. 他們去kids club我們最開心, 又可以有自由時間.


 12. 打機
船上有arcade, 但當然是額外收費了.
 有王子的最愛呀!

總括在船上是有很多活動的, 如果一大班人一齊去會幾好玩, 小朋友老人家也很適合,  但如果只是情侣去的話可能會有點悶.

泊岸時也可以上岸去觀光, 但因為奶奶坐輪椅不方便, 我們全程留在船上, 到了最後一日我和Daddy已經覺得沒事可做了, 雖然奶奶和囝囝們仍然很enjoy.

這郵輪之旅我並不太享受, 因為我怕多人, 很怕一窩蜂排隊, 不喜歡放假仍看着時間表做事, 所以我從來不跟旅行團的, 只愛自由行.

不過, 因為這次主要目的是帶奶奶去旅行, mission accomplished, 她也玩得很開心, 我也一樣開心啦.

如果你們有興趣去坐郵輪的, Royal Caribbean Cruise我仍是大力推薦的.  船上設備完善, 服務非常好, 娛樂節目也好看, 食物算理想, 愛熱鬧的人會玩得開心的. 這皇家加勒比海郵輪絶對比我以前坐過麗星郵輪好得多, 麗星的房好細, 食物差, 娛樂表演不看也罷. 

14 comments:

  1. 有冇暈船? 定係真係大隻船唔會暈?
    我好易暈車暈船, 呢個係我去試郵輪嘅最大心理障礙... X_X

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隻船咁大, 根本都唔覺係海上面, 好似喺間大酒店度住幾日咁.

      Delete
  2. 坐郵輪我同王子一定會悶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果淨係我同老公去都會悶屎.

      Delete
  3. 郵輪好似一個小城市,設傋齊全

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似喺間好大設備齊全的酒店咁

      Delete
  4. Replies
    1. 梗係啦, 應駛既就駛, 慳得就要慳, 咁先有閒錢買自己嘢嘛. :p

      Delete
  5. Replies
    1. 啲公仔全部質素都唔錯架, 不過我唔識夾公仔, 屋企亦都好多公仔, 所以無去玩.

      Delete
  6. Replies
    1. 佢都打得似摸似樣架, 入到窿, 反而我打極都係個窿邊徘徊咋.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...