Monday 5 January 2015

Royal Caribbean Cruise - 飲食篇1

坐郵輪基本上花最多時間的就是食,食和食。

這艘Mariner of the Seas有很多餐飲地方,有些是免費,有些要額外付款。

飲酒的地方就不介紹了,因為我們沒喝酒。食方面船費已包的有以下:
1. Windjammer - 由早餐至宵夜,全日都有自助餐
2. Main Dining Room - 早,午,晚餐,a la carte 式
3. Cafe Promenade - 24小時,曲奇,批,pizza,蛋糕等小食
4. Room Service - 24 小時,全日足不出房都可以有得食,但選擇好少 (零晨至朝早五點要收附加費)
5. Dog House - 熱狗任食
6. Arctic Zone - 雪糕任食

收費的:
1. Johnny Rockets - 典型American diners,薯條漢堡包等,每人5.95美金任叫
2. Chops Grille - 食牛扒,每人35美金,不知道是不是任食,因為沒試
3. Giovanni's Table - 意大利餐,每人25美金,不知道是不是任食,因為沒試
4. Haagen Das

先看最精彩的main dining room吧,精彩不是指食物,是指裝潢,是不是很像電影鐡達尼號內的餐廳呢?三層樓高的,單看那水晶燈已經靚爆了!

雖然三層樓高,但因為船上有三千幾人,所以晚餐要分兩個時段的,訂位時可以先預訂時段。我們有小朋友又有老人家,所以選了早一點的,5.45pm。座位也已經劃好,每晚都會坐同一張枱,由同一個侍應來招呼。我們六人剛好一張枱,自成一角。我見有些人少的,譬如三人同行可能就要和其他人一齊搭枱了。侍應服務非常好,又細心,會記得我們每人的喜好和需要。

五星級的裝潢,食物如何呢?每人可以點一個頭盆,一個主菜和一份甜品。我們六個人所以吃了很多款,不可能一一給你們看,以下只放一些特別值得提的。

第一晚的其中四款頭盆:焗蝸牛,囝囝們食到lam lam脷,之後每晚都要食,侍應知道細佬尤其鐘意,還會一次過拿兩盆給細佬。左下的是忌廉焗菠果,好味。右上是印尼沙律gado gado,看賣相就知不好吃。 基本上船上都是西餐為主,亞洲食品別期望太高。右下是prawn cocktail。
主菜細佬叫了兒童餐牌的漢煲包
三文魚配味噌汁,好味。
Roast prime rib, 一致認為是全程最好味的一道菜,烤到全熟也嫩滑多汁牛味濃。
每晚都有新鮮麵包,試了幾款全部都好味。
第一晚的甜品,我選了creme brûlée,好食但太大份了。

朱古力蛋糕,夠濃夠滑不太甜。
第二晚主菜有New York strip steak,真心覺得差。囝囝說這是三晚晚餐中最差的,因為1)牛扒太韌,2)醃過頭吃不到牛味 (這是食家哥哥的分柝)。

牛扒再差也差不過這泰式咖哩魚,怎麽是這種顏色的。魚是煎到又乾又硬的膠魚,不吃也罷。

 這頭盆燒帶子值得一提,超正,大大粒,好鮮甜。
 這牛仔肉意大利雲吞都好好味。
甜品有cheese platter,叫來試試,結果。。。那四塊cheddar也太行貨了吧。

總括Main Dining Room 的食物擺盆很精緻,味道方面就有好有壞,西餐最可靠,其中牛肉最好,雞OK,魚就時好時壞,中餐東南亞餐就較差,湯一定不可以點,像水一樣稀的,而且和自助餐廳Windjammer的一模一樣。

餐廳裝潢高級,但衣着方面沒有特別限制的,只要不穿拖鞋短褲就可以。但其中有一晚的dress code是formal,網上說女的要着晚裝,男的至少要西裝打呔。於是我們很乖的帶備晚裝裙,高踭鞋,西裝,皮鞋,呔等等,好似去飲。其實我也真心期待別晚,想像着靚靚在靚靚餐廳內食飯影相,多高貴。

可惜,這種dress code的東西可能只有西人才會去做。我們一入內,發覺大部份人都只是casual,Daddy立刻脫下西裝。不過,藉機着靚在船上留影也不錯啦。

 食完飯在船上逛逛影相,這是頂層的小教堂,可以在這裏舉行婚禮。
最後一晚一定要在這裏食,因為全體侍應和廚師會出來表演作為道別的。要為三千幾人預備膳食,絕不簡單哩。


8 comments:

  1. 食物好吸引~我都有叫過老公上船玩~不過佢成日話驚悶呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果唔係為咗帶奶奶去旅行, 我自己都唔會揀坐郵輪囉, 其實都有啲悶架.

      Delete
  2. 我那次上船沒有對食物有期待,但就有喜出望外的感覺。如果你不仔細介紹,睇 presentation 都不錯啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對食物的期望都係好低, 因為之前坐過麗星啲嘢好難食, 不過呢次啲我都覺得OK.

      Delete
  3. 我怕蝕底,可能會不停食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你上船玩就啱啦, 可以由早餐食到宵夜, 返房再叫埋room service都得. 我就食唔到咁多啦, 年紀大.

      Delete
  4. Luyi, 你巧FIT呀!!!! 但係全家人都出左鏡, 淨係無得見你!! (笑)
    我唸我都會寧願大家都尊重 dress code, 因為都係一種體驗... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中間肥部位影相睇唔到啫. 我要保持神秘嘛, 其他人唔介意出鏡. 我都覺得跟dress code會好啲, 但呢邊人慣咗casual, 平時出街啲好多人都只係人字拖加短褲.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...