Wednesday 7 January 2015

Royal Caribbean Cruise - 娛樂篇1

上船除了食, 還可以做什麽呢?

船上每日都有很多節目安排的, 每日房裏都會有一份Cruice Compass, 就是當日的節目表, 共四頁紙, 寫到密麻麻的. 每晚都會收到之後那日的節目表, 就可以計劃第二日的節目了.


1. 和卡通人物合照
有些時候是可以用自己的相機影, 有時就只容許official photographer 影, 之後要去買相.  官方相片是超貴的, 所以我們沒影也沒買.  每日都有幾次卡通人物合照時間, 但囝囝們興趣不大, 所以我們只是剛上船時和企鵝影了一張.

2. 在船上閒逛參觀
船上有圖書館, 自助的, 要借書自己記錄在簿上.  好彩書不多, 如果有更好好看的中文書, 書架可能會被掃空然後書就永遠消失, 因為船上有很多某國的乘客.

看海
直升機停機坪, 在船頭有一對印度情侣在不停地影you jump, I jump.
通過窗門觀看駕駛室
 3. 看表演
船上每日都有巡遊, 但Daddy嫌人多, 囝囝們又寧願玩其他的, 所以沒真正去看, 只是剛開船時看了些少, 有Shrek 和 Princess Fiona出來跳Gangnam style. 

每晚都有不同的表演, 第一晚有溜冰, 好專業, 好好睇, 不過場地好細, 座位有限, 要早點去排隊.
我們剛好坐在左邊第一排, 原來那排某幾個座位是留給願意參與表演的小朋友.  我們坐下後工作人員就問坐在附近的小朋友要不要參加, 囝囝們就被邀在表演中入場坐了一轉火車.
囝囝們開心到爆燈
有個兩層高的大劇場, 3D電影和歌舞表演都可以在這裏看到.
第二晚有歌舞表演, 有唱歌, 有鋼琴小提琴三重奏, 還有專業舞蹈員跳舞. 還有隊小型樂隊伴奏, 蠻專業的.
唱英文歌時, 兩邊屏幕會有簡體字歌詞翻譯.
通常夜晚的表演接近十點會完, 之後仍然想玩的, 可以到五樓, 有Disco party, 我們當然是回房休息了.
第三日下晝有matinee show (日間場), 節目表上寫是Tamara Guo唱歌.  誰是Tamara Guo? 反正那個時候沒什麽好做的, 就入場聽聽. 開場前一起播着她的相片, 有很多她和大明星如成龍等的合照, 有她的拍戲劇照, 還有一張選1992年亞姐的相. 但始終對她一點印象都沒有.

出場時真的嚇了一跳, 不是選美出身嗎? 怎麽和照片差那麽遠.  樣子依然甜美, 但身材怎麽...?
不過, 真心覺得她唱得好, 聽得出有音樂底子的, 她說她媽媽以前是在雪梨歌劇院唱歌劇的. 
原來她的中文名叫左筠, 又名左戎, 你們有印象嗎?

唱完後還在場外賣CD, 她會附上親筆簽名. 心想有誰知認識她, 會有人買CD嗎? 哈, 居然真的有人排隊去買CD和跟她合照。明星果然對鏡頭極敏感, 見到我離遠舉機影她, 就快快枱頭笑向鏡頭.
4. 賭錢
船上當然有賭場, 不過不適合我們.

很長了, 下篇再續.

13 comments:

  1. 哈哈~囝囝們喺火車上真係好開心喎!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 直頭開心到飛起啦, 其他小朋友見都唔知幾羡慕呀

      Delete
  2. 強國人... 真係呢... 影衰晒...
    有賭場, 又唔算多人喎... 仲以為強國人會去晒博命...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我影相時賭場未開呀, 咪無人囉, 嗰度唔係24小時開住架.

      Delete
  3. Replies
    1. 我都有,當時佢呢個名太另類

      Delete
    2. 我完全唔知佢係乜水囉, 可能嗰時我已經離開香港, 而佢又係亞視人啦, 呢邊播無綫劇多.

      Delete
  4. 船上節目很多,如果唔去 exclusion 都唔怕悶。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 節目都好多, 不過我唔鐘意多人, 所以好多活動我都無咩興趣. 有人我直頭叫Daddy陪囝囝哋玩, 我自己返房瞓晏覺.

      Delete
  5. 我真係唔知佢係乜水.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 我以為你可能會知添, 佢澳洲大架喎, 又唔知攞過咩全澳洲華人歌唱比賽冠軍.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...