Friday 2 January 2015

開學了,上學去

囝囝們今日開學了!

細佬今日開始小學生涯,似乎幾緊張,但有哥哥帶着應該沒問題。

一早六點起身,細佬仍然賴床,最後由哥哥把他叫醒。第一日返學,我,Daddy和姐姐一齊送他們上校車。不過,真的好可憐,這邊學校七點二十分上堂,他們六點半天未光就要上校車。




知道有人又會問,所以讓我先解釋:
新加坡幼稚園和中小學都是一月開學的,十一月中結業,然後放假至一月二日再開學。

一個多月的年終假期,我們讓囝囝們盡情地玩,他們每日醒來就是看電視和玩。但我們說好,一開學就要一切回復正常,要温完書做完功課才可以玩,希望他們能做到啦。

後續:

送完囝囝們上校車後, 我和Daddy回家食早餐,休息一下, 九點幾再去學校看囝囝們.  小一生的家長今日可以去學校探望小朋友, 但只限小息時間, 還要是隔着欄杆離遠望的.

老師們帶着小朋友到canteen, 細佬拿着他的錢包和水壼揾位坐下.
每個小一生都有一個小三的哥哥照顧的, 那哥哥主要責任是陪小一生去買食物, 和帶小朋友去排隊.  可能小三哥哥想食飯, 所以帶了細佬和他的同學去排中式飯餐那檔.


細佬最後買了一碟叉燒飯.  我們只給了他S$1, 剛好夠買那碟飯, 沒剩錢買飲品了, 要飲水.  記得四年前哥哥小一開學那日, 我們給了哥哥S$2, 但他買完凍美祿再買啫哩和果汁, 錢花光但還沒填飽肚.
他們學校的小息有兩個時段, 小一, 三, 五一個時間, 小二, 四, 六另一時間, 剛好哥哥和細佬同時間小息. 細佬旁的是那小三的哥哥, 最右邊的是細佬的同學仔.
小息時間完時, 學生們都要坐低排隊, 小三哥哥帶細佬去他班的隊.
已經開始認識新朋友了.
第一日上小學似乎很順利, 細佬有哥哥照顧着, 可以很放心.

剛才兩點幾打電話回家, 姐姐說兩兄弟都睡了. 放假時每日瞓到九點十點, 今日六點要起床, 一定好攰了.

今晚中文補習班也開課了, 我又要忙接送了.  他們開學, 我又要忙了.  :(

10 comments:

  1. 新年快樂~
    哈~細仔上小學~~大個仔喇BOR!~

    ReplyDelete
  2. 你話小朋友大得幾快... ^_^

    ReplyDelete
  3. 我仔仔小三每日上午返八點十五分,每天七點半出門都覺得很早了,原來在星加坡返學更早!意想不到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊係倒塔咁早就要返學架, 我囝囝哋六點半上校車已經好好, 有啲如果係頭一個上車, 未到六點就上車啦.

      Delete
  4. 小朋友上小學,媽媽的心情比小孩還緊張興奮。我當年也是這樣的。

    ReplyDelete
  5. Canteen都幾多選擇喎。咁有冇印度o野食架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似無印度攤, 但馬拉食物攤通常都有賣埋印度嘢, 我見有細路食印度煎餅.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...