Monday 1 December 2014

英式早餐

曾幾何時, 每星期六都會煮西式早餐給家人吃. 

但自從囝囝們開始上興趣班之後, 我就沒有再煮了, 因為星期六朝早都要趕着送囝囝們上堂, 哪有時間去煮去慢慢食?

某日某人說很久沒吃我煮的早餐.  好啦, 趁星期六細佬的拼音堂放假, 煮個豐富早餐給他們吧.

由洗菜到煎蛋都是我一手一腳做的啊!  大人餐飲咖啡一杯, 小朋友則有鮮奶和果汁, 食完午餐時間都不餓.


吃完這早餐後, 我就出門了一日, 星期日又不在家, 所以這餐是我整個週末煮的唯一一餐. 

12 comments:

  1. 我早餐食唔到咁多架

    ReplyDelete
  2. 呢份愛心早餐好豐富

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 係呀, 所以好少有機會煮到架.

      Delete
  4. 早餐我多數只係飲奶食件cake.

    ReplyDelete
  5. 個早餐好豐富呢~
    我星期六日通常出去食~反而一至五就日日煮呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平日個個趕返工返學, 邊有時間慢慢食同煮.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...