Thursday 18 December 2014

第一次淘寶

今朝做完所有工作評估了,yeah!兩個星期的假期正式開始!

午餐後回到家剛好送貨員送貨上門,哈哈,我第一次的淘寶收到了,好開心呀!

一直不敢也不懂淘寶,之前想註冊的,但全部中文步驟又複雜,半路就放棄了。

但最近在FB見到友人買了乳齒收藏盒,我一向都有把囝囝們掉下來的乳齒收起來,但只是用細膠袋包起,見到朋友的那個木盒,才知道有那種好用的東東。 朋友說她是團購的,但可能淘寶有,於是立刻上淘寶找,真的有哩。 所以就為了買這乳齒盒,我終於決定花時間去淘寶註冊,然後再靠估去理解接下來買和集運的步驟。 上星訂貨的,一直擔心會攪錯,如果寄錯怎麼辦?今日收到了,可以鬆一口氣。

不過,我的荷包以後會更傷,真要學學"節制"。

乳齒收藏盒就是這樣,材料手工都非常好,還可以免費刻囝囝們的名字。



裏面是這樣

還付有鉗,綿花和貼紙可以清楚記低乳齒何時長出,何時脫落。可惜我沒記下他們幾時出牙,但有寫低脫落日期。

買這兩個盒賣家還送了兩塊拼圖,不適合囝囝們玩了,會轉送給人。 王子,上面那塊有興趣嗎?
既然要運到來新加坡,當然一次過再淘多點,但又不敢淘太多,始終第一次淘怕不成功。

只淘了一次方便我做小手工的玩意。 這塊切割墊板和滾刀我想買很久了,但本地賣的貴到飛起,買不下手。
上次整不沾鍋墊時自制棞邊沒工具超花時間精神,所以買了拼布尺和棞邊器。 順便也買了那種能洗甩的Marker,賣家送了一卷相信是iron-on hemming tape.


明天早上就去坐cruise了,要開始執行李,回來再分享。

24 comments:

  1. 祝旅途愉快!
    我女兒也時常淘呢, 屋企愈來愈多雜物.

    ReplyDelete
  2. have a nice trip and wish you and your family a Merry Christmas and happy New year. (mummy of two)

    ReplyDelete
  3. 嘩!以後真係大把嘢淘

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以後想買嘢可以去淘寶度揾了。

      Delete
  4. 我唔識淘寶架,不過,我購物慾又不大就真。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都睇咗好耐先決定買,始終對淘寶貨有些少保留。

      Delete
  5. 我都去睇睇淘寶點work先.
    拼圖唔會玩啦,如果係我只係齋keep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等我再收埋多啲以後一次過俾你啦

      Delete
  6. 原來淘寶可以寄到星加坡, 之前常常以為只寄到港澳地區, 我之前夾同事淘過一次寶, 不過淘回來的衣服不合穿, 之後就不想再淘了
    Have a nice trip !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似上年開始可以寄到嚟星馬。淘寶啲衫我仲未敢買,今次買完全係為咗個乳齒盒囉,下次試下買衫。

      Delete
  7. 淘寶會中毒架~睇到d嘢咁平~好易忍唔住買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇中嗰啲都唔係咁平,所以我仍然好忍得。

      Delete
  8. Luyi, 好耐無見!! ^_^
    我都有幾個女朋友淘到上晒癮呀!!! 咩都癮, 有個朋友連金銀衣紙都淘呀! XDDD
    你小心上癮呀!!
    不過D野真係好抵買...
    咁你係去大陸網淘? 運費如何?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,去大陸網度淘,所以見到一大堆密麻麻中文我其實都唔係太有意慾去買,今次完全因為個乳齒盒囉。我都睇中咗幾件衫裙,仍在考慮中,因為我睇中嗰啲都唔係十分平,又驚佢質素差,所以仲諗緊。
      運費係正常運費(即內地目的地運費)再加托運來星加坡,都唔貴,托運費好似係43RMB/KG。我買呢堆托運費大概80RMB。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...