Tuesday 9 December 2014

又到敗家好時節

今年還有年假要清, 本打算昨天下午請假. 朝早只需去公司另一辦公室(離家很近的)出席一個interview (當然人家來面試啦), 之後留在那裏工作至午餐時間就可以回家, 多方便.

雖知道居然出師不利, 行入大厦大堂準備坐電梯上樓時就滑了下, 扭傷了左腳踝. 面試完後同事送我去看西醫, 拿了兩日病假.  昨晚腳還很腫, 以為星期三要再去拿病假, 但今朝起身腳已消腫, 也不太痛了, 雖然行路仍然要一拐一拐, 明日上班應該沒問題了.

又到了年尾敗家的時節了.

未到十二月我就已經開始敗家行動, 第一擊就是去買Lancome的holiday set.  今年的我覺得幾吸引. 十一月時收到Lancome寄來的單張, 立刻就想撲去買. 但想想可能香港也有, 會更便宜. 上網查一查, 果然比新加坡便宜一截.  正想要叫妹妹幫我買, 再托媽咪十二月頭來時帶過來, 從FB上見到很多香港人留言投訢holiday set都給強國人搶光, 買不到.  原來強國人搶奶粉, 搶尿片, 連化妝品也會搶. 

等媽咪來到第二日就即刻帶她一齊去掃貨.  這set 好抵, S$118. 單單那盒眼影就要S$90, mascara S$50, 兩樣加起來都不$118了.



打開就是這樣了, 有大支裝眼部卸妝水, BB cream, 胭脂, 五色眼影盒, 睫毛膏, 眼綫筆, 兩支唇彩, 一支唇膏, 三支化妝掃(粉底, 碎粉和眼影), 還有迷利香水, Genefique eye, Genefique 和Visionnaire.  其中BBcream, 胭脂, 眼影和睫毛膏都是full size 的.  全部我都會用到, 除了那BB cream, 試用過完全零遍瑕度, 搽了覺得又油又黏, 順手送了給我妹妹.

黑底銀花的紙盒我蠻喜歡的, 但那紅色袋就不知道可以用來做什麽.
胭脂和眼影的顏色都是自然系的.
尤其鐘意那支迷你唇膏, 放手袋夠輕便. 而且我的唇膏通常未用完就因放太久要丟掉, 所以細細支可以快點用完, 不用浪費.
上面那set要買滿S$130才可以買的, 所以我買了這套Genifique. Genifique是我早晚都會搽的serum, 用了幾年覺得皮膚有改善, 就繼續用.

BA姐姐非常好, 送了一大堆samples. 最愛這種Genifique samples, 最適合出trip用.  




15 comments:

  1. Replies
    1. 係幾時都要扮靚靚, 因為我貪靚.

      Delete
  2. 好抵,不過今年夠用,不買了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都夠用, 但唔忍得手, 未買過貴價眼影同胭脂, 點都要試下.

      Delete
  3. 真係送咗好多samples俾你喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為我媽咪同妹妹同我一齊去, 特登送多啲叫我俾佢哋試下, 希望佢哋試咗好用會返去買囉.

      Delete
  4. Replies
    1. 但比咗價都無用啦, 香港啲貨俾強國人掃晒. 不過, 話時話Lancome啲聖誕gift sets 勁好賣, 嗰日返去想買另一set skincare都話sold out 晒啦.

      Delete
  5. 一到年尾~~好多地方減價~就會成日買買買~哈~

    ReplyDelete
  6. 好抵,不過女女在首爾買左好多比我,唔需要買,覺得好浪費。。。這個gift set,哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然啦, 買咗咁多. 不過韓國普通牌子(Etude, Missha 之類) 唔多啱我哋年紀用, 囡囡用就差唔多.

      Delete
  7. genifique好用嗎?法國都賣到好多廣告,lancome我只用過那支眼妝remover和美白精華,兩隻都好好用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得好好用, 用咗皮膚滑啲, 有光澤啲, 而且唔會立. 美白精華我就未試過, 但支eye makeup remover 就好用. 但佢啲CC, BB就唔掂, 千祈咪嘥錢, 買韓國啲平得多又好用好多.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...