Wednesday 10 December 2014

洋蔥薯仔蕃茄紅蘿蔔牛肉湯

相信蕃茄薯仔湯可能是家裏最常煲的湯,可以煲排骨,煲肉,走肉亦可。 今次我煲了牛肉湯,又香又甜。

我爸爸喜歡用牛腩來煲,一煲湯有齊菜和肉,加碗飯就一餐了。


牛腩不便宜,慳家的我不會捨得用來煲湯,買來炆就差不多。平時也好少用牛肉來煲,因為比較貴嘛,煲排骨或江魚仔會經濟好多。

今次用牛肉,皆因最近在牛肉檔發現有平價牛肉賣哩。 平時去街市的鮮牛檔買牛𦟌牛腩時,檔主都會先修整齊才磅,切出來的肉會放在旁邊的一個盆裏。相信這些下欄是留來賣給食店,以為不會賣給散客。那天多口問他賣不賣,他說賣,算我S$7.5 / kg, 超便宜呀,立刻買了一公斤回家。 雖然是下欄,但並不是大大片肥膏的,反而每片都有肉,只是表面連着筋膜,煲完湯還很嫩滑的。檔主說用來炆也一樣好味。以後可以多點煲牛肉湯了,這價錢比買急凍排骨還划算,還要啖啖肉。


15 comments:

  1. 用來燉和炆會化算D,我都係用豬扒切出來的骨和雞殻去煲湯呀,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊啲帶骨豬扒唔平架, 所以好少買. 雞殼好少買, 因為唔抵囉, 都係買成隻雞, 但成隻雞我又好少會起肉煮, 所以都係無雞骨煲湯.

      Delete
  2. 我邊樣平食邊樣, 當造的就食多D,貴的就唔食著。

    ReplyDelete
  3. 我喜歡煲魚, 好鮮味, 不過會買細條的大眼魚, 平D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果喺香港我都會買大眼魚或其他細魚煲, 但呢邊少啲同無咁好味.

      Delete
  4. 係呀,真係好貴,所以有時一有平就買多啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰日我又返去買啦, 老板話好好賣架, 有時賣到斷市添.

      Delete
  5. 我老公反而鍾意飲用牛肉煲出黎的湯呢~~
    不過買瘦肉又真係平好多~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都鐘意飲牛肉湯, 好味過瘦肉好多.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...