Thursday 27 October 2011

Deepavali 聚餐

昨天是印度同胞的屠妖節(Deepavali), 帶挈我們有一天公眾假期.今年教會小組去了戴傳道家裏pot luck午餐大家又食又傾, 過了很開心的一天睇番一年前的blog, 原來上年Deepavali小組來我家housewarming, 這麽快又一年.雖說是pot luck, 但大部份食物都由戴傳道預備真感謝傳道為我們煮的愛心食物.這碟簡直是女人恩物, 冬菇炆花膠海參, 勁足料, 還加了大量江瑤柱, 勁膠勁好味, 食完覺得皮膚光滑些.

傳道煮了一大煲瑤柱白粥, 完全不計成本的加了大量瑤柱, 啖啖都是瑤柱她還預備了魷魚, 皮蛋, 鹹瘦肉之類, 可以自行加料這是食過最好味的皮蛋瘦肉粥, 我總共食了三碗.為了鼓勵姊妹們多點煮食, 戴傳道朝早還開班教整蘿蔔糕哩又是不惜功本的作品, 裏面有瑤柱和臘味, 少粉多蘿蔔, 雖然因為蒸好即切所以切得不美, 但真的好好味.還有豬皮魚蛋, 除了好好味, 我不知道還可以怎樣形容了.

輪到其他人的作品出場了這自製叉燒是以前不會煮的姊妹煮的, 非常好味哩上年她們來我家housewarming時食過我煮的叉燒後, 她們都問我拿食譜, 全部都學了, 還做得很好
.



姊妹焗叉燒時也順便焗了墨魚丸.


我的蒜泥白肉
, 之前學生來我家時煮過, 懶得動腦筋, 就煮回同一樣
.

另一姊姐從牛車水買來的馳名豉油雞, 又滑又好味
.

還有外賣豆腐花和戴傳道的雪糕紅豆冰, 已經太飽了, 只食了幾口, 連相都沒影
.大人忙着食和聊天, 小朋友們就一起玩.

戴傳道和所有小朋友合照.   小朋友中最受歡迎的就是那小baby, 她喝奶時全部小朋友都圍着她, 囝囝們還說他們也要一個妹妹, 我的回應很簡單: "儍既!"




7 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科27 October 2011 at 14:05

    我見到d 西蘭花好鬼想食呀!~~
    [版主回覆10/27/2011 19:57:57]嗄? 我以為啲海參花膠吸引啲,你居然淨係想食啲西蘭花?

    ReplyDelete
  2. 好呀~~生個妹妹喇!!!! 開心d又熱鬧d呢...
    [版主回覆10/27/2011 19:57:13]兩個囝囝都已經反轉間屋喇,再多個拆屋都似呀!
    陀細佬時辛苦都得番半條命,諗起都怕怕, 所以唔會有第三個。

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria27 October 2011 at 23:18

    真開心.
    [版主回覆10/28/2011 14:20:07]係呀, 又食又傾好開心哩.

    ReplyDelete
  4. 瑤柱在新加坡賣好貴的嗎?英國的從中國入口,價錢不貴,所以都是家常食物。
    [版主回覆10/28/2011 14:21:51]家陣海味價上漲好多喎, 香港都貴咗, 當然唔及鮑參翅肚貴啦, 但唔似得以前咁豪一次落好多囉.

    ReplyDelete
  5. 他們都要一個妹妹! 哈哈, 好攪笑!!!
    駛名豉油雞, 連內臟都係樹, 証明好新鮮呀~!
    [版主回覆10/28/2011 15:31:07]佢哋以為個baby係公仔.
    唔係架, 呢邊啲內臟係分開賣架, 要幾多買幾多.

    ReplyDelete
  6. 上面的菜式很特別是甚麼地方的菜呢~~~
    ~~ '''''''''' ~~~~ 我更新了自己的手繪漫畫 , 有時間黎我個BLOG參觀一下呢 !! ~~~~ '''''''''
    [版主回覆10/31/2011 09:57:31]除了蒜泥白肉外, 其他都是廣東菜喎. 得閒會去參觀下你個blog, 繼續努力.

    ReplyDelete
  7. "囝囝們還說他們也要一個妹妹" .. 哈哈哈哈哈哈
    [版主回覆11/01/2011 08:48:41]They don't know what they are talking about.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...