Monday 10 October 2011

九月香港行 - 大澳


06.09.2011
每次返港來來去去都是去海洋公園, 迪士尼之類, 今次決定帶囝囝們去大澳, 見識一下漁村風貌.
原來媽咪也沒去過, 所以也興致勃勃的和我們一起去.
坐地鐡至東涌, 再轉乘45分鐘的大嶼山巴士才到




囝囝在巴士上不停地問: "我們去那裏做什麽? 有什麽玩?"我說: "去走走看看囉, 看看漁村呀."
囝囝: ", 有什麽好看?"




因為是星期二, 遊人稀少, 整條街就只有我們, 不怕迫但問題是很多舖頭都沒開, 香滑豆腐花, 只能看招牌.




海味檔就全部都有開, 媽咪和我都大有收穫因為人少, 檔主還會細心解釋和介紹.




走到這條橋時, 有人檔路原來在拍攝節目, 應該是大陸電視台吧, 那女主持都幾靚.




囝囝邊行邊不耐煩地問我們要去那裏, 其實我們也不知道, 因為之前沒找資料
這就是棚屋吧, 正值退潮, 沙泥上有很細小的蟹仔, 也有一隻猫屍.




路上兩旁都見到有人曬鹹魚, 海味之類, 連鹹蛋黃都有. 
 



馳名雞蛋仔, 也是只能看招牌.





那天烈日當空, 走了一陣就決定掉回頭吃午餐.
到街邊的海鮮檔買了些海鮮, 兩隻蟹, 瀨尿蝦和螺才一百蚊再隨便揀一間酒樓, 交廚房代為料理.


薑蔥炒蟹, 好好味.


椒鹽瀨尿蝦, 新加坡找不到的, 鹹香鮮共冶一爐, 而且每隻都有膏哩.



螺是最錯誤的選擇, 一點鮮味都沒有, 反而有梘水味但明明買的時條是活的, 還在動的第一次買海鮮交酒樓煮, 原來加工費是按海鮮的重量計這斤半的螺才買20, 但加工費就超過50大洋, 今次真是為支豉油買隻雞了.




另外還點了兩道菜, 128港紙鮑魚扒生菜, 好大的一碟, 這裏有肯定有一整個西生菜, 鮑魚也很不錯細佬好識食, 拼命吃鮑魚.




還有粟米魚肚羮, 也是很大的一窩, 裏面有超多的魚肚, 非常足料..




這餐是大澳遊的highlight, 吃這麽多才四百蚊(包材料和加工費).
媽咪食得好開心.




魚肚羮好味到細佬索性用湯杓來飲.




回程時囝囝們仍然精力百倍, 又跑又跳.



三父子的背影, 兩兄弟拖住手行.



















6 comments:

  1. 我第一次見退潮的大澳。 原來閒日的大澳是咁靜。我從未去過呢。
    [版主回覆10/12/2011 11:35:52]我都估唔到靜得咁緊要, 好似我地行晒咁.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria11 October 2011 at 03:48

    你囝囝仲有冇問你大澳 有什麽玩?
    [版主回覆10/12/2011 11:36:35]出番去東涌後去麥記俾佢食雪糕塞住佢把口. ;-)

    ReplyDelete
  3. 為食加菲netnet11 October 2011 at 13:10

    好溫馨的背影, 那裡可以坐船繞一圈及砵仔糕都好正...
    [版主回覆10/12/2011 11:38:39]有船伕招倈但我哋冇坐, 因為姐姐會暈船浪呀. 砵仔糕我試咗, 但唔好食既, 或者好食嗰檔冇開啩.

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科11 October 2011 at 13:34

    其實去吓呢d 地方唔錯架~不過香港天氣熱~有時夏天去好辛苦囉~
    [版主回覆10/12/2011 11:39:15]俾城市大的小朋友見識吓都幾好, 不過真係曬到燶呀.

    ReplyDelete
  5. 閒日去大澳...好少小食店會開呢...但假日去就多人到暈....
    瀨尿蝦好大隻呀....好味道呀!!!
    [版主回覆10/12/2011 11:41:10]就係揀閒日費時同人逼嘛, 點知水靜河飛得咁交關, 好彩都仲有正正海鮮食啫.

    ReplyDelete
  6. 大澳, 我香港網友帶我去過一次,都幾好行,最好係食喇當然,哈哈
    [版主回覆10/13/2011 18:24:52]啲海鮮最正, 又平又靚.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...