Tuesday 25 October 2011

醉雞

上星期某日食晚飯時, 姐姐煮了花雕雞煲, 囝囝們食得好開心, 因為他們最愛食雞.
大佬突然話
: "Mommy, I want to eat drunken chicken."
我以為他是說要下餐再食花雕雞煲他說不是, 要醉雞
.
? 他知道什麽是醉雞嗎
?
他說
: "The chicken in wine...put in the fridge...eat like this..."他真的是指醉雞現在的小朋友多幸福, 七歲未到就知道什麽是醉雞, 還指明要我煮.
小學時的我不要講食, 連聽都未聽過醉雞哩
.
我這廿四孝媽咪星期六朝早就去買雞整醉雞, 星期日晚餐就可以吃了
.
今次我用浸雞方法煮雞, 雞肉很滑.  醉雞汁我沒用糟鹵, 只用浸雞得來的雞湯加魚露和花雕酒已經夠味. 但浸雞方法的最大問題是就算雞肉已全熟, 骨裏面仍會帶紅. 斬開後見到紅色的骨中心, 有點可怕, 下次索性把雞去骨好了
.


我一邊斬雞, 細佬一邊要搶來吃, 給他搶了雞腳和雞頸.  看他吃得好享受
!


大佬星期日下晝要上游水堂, 每次上完堂都會吵着要到泳池旁的餐廳食晚餐但這天他居然催Daddy快點回家,
: "The drunken chicken is waiting for me at home!  We need to go!"  , 醉雞果然很有吸引力!


以前都是我和姐姐一人分一隻雞腳, 但現在兩兄弟都喜歡食一隻雞兩隻腳都給他們搶去, 我和姐姐都沒機會吃雞腳了
. 姐姐很不甘心, 昨天就去買了一大堆雞腳, 煮熟了浸在剩下的醉雞汁裏, 今天晚上又有醉雞腳吃了, 呵呵!

醉雞的做法












7 comments:

  1. 個脾位唔夠熟呀, 下次個胸血下浸先, 因為胸快熟, 然後反轉再浸, 咁個胸又唔會過熟, 我次次都係咁, d骨唔會見紅的...
    [版主回覆10/25/2011 17:21:02]其實我都係咁整架啦, 但呢邊啲雞可能係冰鮮, 好難煮到骨冇紅色, 如果要完全唔紅隻雞就太老. 所以我通常都係蒸雞, 就唔會紅, 但就會老少少. 今次想嫩啲就用浸囉, 拮入去脾位完全冇血水出先拎出嚟架, 我都睇清楚啲肉係熟晒架. 不過唔熟都冇法, 食晒lu. :p 我細個時我爸爸整啲白切雞都會係咁架, 我媽咪就次次都嗌唔熟, 攪到爸爸好掹.

    ReplyDelete
  2. 醉雞...正喎!!我嚟啦^^
    [版主回覆10/25/2011 17:21:50]你遲咗啦, 俾囝囝哋食晒啦.

    ReplyDelete
  3. 好識食呀....醉雞都識!! 我細個時...應該只係識食白切雞多D...哈哈!!
    [版主回覆10/27/2011 20:02:41]我細個都係,頂籠識鹽焗雞咋。

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科25 October 2011 at 21:20

    時代唔同咗~家吓d 小朋友乜都識~~2歲未夠都i phone 唔離手啦~哈哈~
    [版主回覆10/27/2011 20:02:58]依家啲小朋友好辛福。

    ReplyDelete
  5. 小朋友都識食, 知道骨頭最好味。
    [版主回覆10/27/2011 20:03:56]佢哋最鐘意鱗骨架,專揀帶骨既嚟食,Daddy睇到擰晒頭。

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria26 October 2011 at 03:13

    一隻雞兩隻腳.....咁搵吓有冇輻射雞多幾隻腳啦. 哈哈哈.
    [版主回覆10/27/2011 20:04:23]揾到都唔敢食啦,係咪?

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow27 October 2011 at 02:48

    仔仔有品味... 我都鍾意醉雞!!! :D
    [版主回覆10/27/2011 20:04:46]有個為食媽咪,就有為食囝囝囉。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...