Tuesday 18 October 2011

送舊迎新

終於我擁有了!!!!
我的dream machine, Kitchenaid, 星期六進駐我家了!


多謝Daddy! 這是我們結婚十一週年的禮物啊. 十週年時, Daddy說要送我Tiffany首飾, 我說我寧願要一台KA. 他說要花錢, 他寧願送首飾結果, 十週年沒禮物
後來, 一天我在努力搓包時, Daddy突然問:"搓包是不是很累? 不如買部機啦." 這時卻到我說:"算了, 舊的打蛋器仍能用, 先別浪費錢."
差不多兩個星期前, 被我折磨多時舊打蛋器終於投降, Daddy就買KA來送我.
每次在網上看都想要粉紅或粉藍, 但到店裏看到實物時, 卻覺得心儀的粉紅粉藍並不特別最後選了這個caviar顏色, 有點閃閃的.
其實有一款新出limited editionraspberry ice, 好靚, 但同樣的一部機只是顏色不一樣就要貴百多塊星紙, 太不實際了吧.


開機第一擊, 整了focaccia, 用了500g, 全程KA幫我搓, 省了我很多力, 樣子有點... 因為造型部份是姐姐做的, 我分割麵糰還來不及滾圓就趕出門出帶囝囝去游水堂, 留下給姐姐善後.


我奶奶的古董的打蛋器, 足足服務了三十幾年哩.  奶奶以前就是用它來Daddy和他姐姐們小時候的生日蛋糕啊, 很有紀念價值.
真有點不捨得
, 丟棄之前還温柔的摸摸它,和它說了好幾聲bye.


以前的電器都是很耐用的, 用了三十多年, 摩打仍能動, 只是塑膠經不起歲月蹉跎, 連接蛋拂的地方裂了, 沒法好好地把蛋拂接牢.






















10 comments:

  1. 為食加菲netnet18 October 2011 at 13:52

    嘩...好正呀, 咁就可以慳番好多時間...整多好多款包包啦...我排隊先.
    [版主回覆10/19/2011 13:50:15]我會用盡佢嚟整包包, 蛋糕...

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文18 October 2011 at 16:38

    high tech ar^^
    [版主回覆10/19/2011 13:50:20]我都仲摸索緊點用.

    ReplyDelete
  3. 恭喜晒, 我部KA放左係櫃頂好多年啦, 都未探過佢添...唔知生銹未呢!!
    [版主回覆10/19/2011 13:51:42]買時個sales話就算唔用都最好一個月開一次俾個摩打行吓, 如果唔係好易壞喎.
    [版主回覆10/19/2011 13:50:37]做咩唔用呀? 你成日整咁多包包.

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria18 October 2011 at 17:30

    我個麵包機用咗年幾已經壞咗lu.
    [版主回覆10/19/2011 13:52:43]係囉, 我諗家陣啲電器係design 到只用到warranty period完就會壞.

    ReplyDelete
  5. 好用呀,我買咗KM010。
    [michelle回覆10/19/2011 16:29:13]我都唔識架,第一次買呢D機,又剛學整麵包......
    [版主回覆10/19/2011 13:53:32]KM010係咪professional series? 我呢部只係最基本既artisan咋, 不過都夠我用嘞.

    ReplyDelete
  6. 呢份禮物實際又耐用喎....好過首飾呢!!!嘻....你慳返百幾蚊坡紙...好明智呀!! 呢隻色閃閃地都好靚呀.....!! btw...部機用30年...真係好勁呀....咩都抵返晒呀!!
    [版主回覆10/19/2011 13:55:15]首飾買咗都係收埋, 我都唔戴既, 盞嘥錢啫. 買個KA全家都受惠嘛.
    以前啲嘢都好襟架, 依家啲嘢兩吓就玩完.

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow18 October 2011 at 23:33

    嘩! 30年真係好抵用!!!! 我之前都諗住買部KA, 好彩無買, 我嘅整包包癮巳過... :P
    [版主回覆10/19/2011 13:56:39]奶奶部機的確超值, 俾我折磨咁耐先壞, 真係好勁.

    ReplyDelete
  8. 以前的電器真是很耐用, even 傢私和車。
    [版主回覆10/19/2011 13:57:31]以前啲嘢乜都好襟用, 就算係衫既布料都好過依家啦. 家陣樣樣一過保養期就包壞.

    ReplyDelete
  9. 博師奶Mrs.blog19 October 2011 at 11:25

    說也是!以前啲電器好用又襟,依家可能多了 made in china~~~!無論如何,有呢份咁好嘅禮物,可以整多啲靚包,一家受惠haha!!!!
    [版主回覆10/19/2011 13:58:44]唔知係咪made in china關係呢? 或者佢哋特登design 到只可以用到保養期過就壞, 等人買多啲嘢嘛, 我相信手機肯定係咁.

    ReplyDelete
  10. 睇嚟我都要好好考慮買番部先....嘻嘻
    [版主回覆10/20/2011 10:18:26]唔駛諗啦, 去買啦, 你嗰邊買仲平過我呢邊好多架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...