Monday 3 October 2011

公司annual dinner - Evergreen of 60s


上星期五是我公司的Annual Dinner, 今年的主題是Evergreen of Sixties.

六十年代我仍未出世, 不知道那時的fashion.  在網上查查才發覺原來最近時興的衣服很多都是六十年代的, 所以女生要着成60s絶對不成問題, 隨便到店裏買件就可以.

九月回港時特地買了一條連身裙, 準備這晚穿的臨回新前兩日, 意外地給我發現了妹妹收藏了媽咪的一條舊裙,去年爸爸賣掉老房子時給我妹妹從舊物中找到的, 連媽咪都不知道哩基於好奇, 我叫妹妹給我看, 害她要翻箱倒櫃的把裙找出來

, 一看, 不得了, 根本就是六十年代的裙, 還要是很美的baby pink..  試了, 很合身唯一問題是裙上很好黃色的霉點, 但也不管, 先把它拿回來再說後來姐姐只是用水和洗衣粉稍浸, 霉點就全去掉, 好像新的一樣如果不說, 沒人會看得出這是四十年的裙啊!  這裙是媽咪自己縫的, 還要是以前她和和爸爸拍拖時穿的布料是我爸爸陪我媽咪去選, 媽咪選, 爸爸付錢.

裙找到後, 要找配飾, 最好的顧問莫過於我媽咪了她說以前的人都戴花花耳環, 頭髪是beehive或者戴hairband.  於是到花園街找些朱義盛, 買了一些粉紅色花花耳環和粉紅色hairband. 

最後覺得還了只戴耳環就夠了, 再戴hairband就太over.  不過頭髪我嘗試墊高, 用了一種水餃狀的頭髪增高器

好了, 這就是那晚的造型, 很滿意同事們知道這裙有四十多年歷史都很驚訝.





那天晚上的節目較去年簡單, 只有一隊二人band60s的歌不過我反而覺得幾好, 那個年代的歌聽了很舒服, band亦唱得很好我坐的位置離台太遠, 所以沒影相.

忘了說, dinner在同樂集團的Noble House Millenium.  







這是當日菜單





頭盆, 燒味好味.






滿壇香海鮮魚鰾羮, 食時才自己加入花雕酒, 味道不錯, 食到帶子和魚鰾.









川汁花椒蝦仁花枝片, 普普通通.







蒸魚, 應該是紅鯛魚吃得出是新鮮的, 但蒸得太過火, 超嚡, 可惜.






金柱雪中菌三層樓, 其實是菠菜豆腐, 好像是同樂的招牌菜, 但我從來不懂欣賞,而且墊底的菠菜帶苦味.






一品燒雞, 肉尚算嫩, 但皮不脆.





干燒伊麵, 好好味, 我食了兩碗.
 



最後的楊枝甘露我沒影, 但覺太稀.


總括食物算幾好, 至少比上年的好幾倍,同樂的食物怎樣都有一定水準的。


今年領了十年長期服務獎, 也抽到第七獎,大概是托我媽咪的粉紅裙的鴻福。  我從未試過抽獎抽到的, 今次居然給我第七獎, 雖然是一架我不會用的air purifier, 但也很開心




媽咪的裙太特式了,也太招搖,讓我給MC選上台玩,糗死了!

10 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria4 October 2011 at 03:59

    我都想睇吓你d同事o既打扮.
    [版主回覆10/04/2011 09:21:10]我冇乜影其他人呀, 等official相出嚟先再post. 其實大部份人都無咩打扮, 男仔就普通裇衫西褲, 可能男裝六十年代衫較難揾啩. 女仔就係家陣興嗰啲裙囉, 再加個大蝴蝶頭箍,多得阿媽條裙, 我己經係最60s打扮嗰個架啦,

    ReplyDelete
  2. 好有陳寶珠feel呀。
    [版主回覆10/04/2011 09:21:29]我都覺呀, 所以好好玩.

    ReplyDelete
  3. 保存到咁耐真係有意思呢!!!

    干燒伊麵咁似烏冬既?!
    [版主回覆10/04/2011 10:44:48]以前啲布料係好過依家嗰啲, 耐好多.
    真係伊麵嚟架, 可能我影得近望落粗咗啫.

    ReplyDelete
  4. 為食二人組組圓4 October 2011 at 16:33

    你著得條裙好靚呀 ^_^
    [版主回覆10/05/2011 15:53:29]係媽咪條裙靚啫.

    ReplyDelete
  5. 喺FB見到你D相...條裙真係好襯你,好靚呀!! 最重要既係,呢條裙背後有daddy mommy既浪漫愛情故事,好難得呢!!!
    [版主回覆10/06/2011 14:42:12]所以我鐘意粉紅色, 好多朋友都話粉紅色襯我.
    媽咪講起呢條裙時, 佢表情同語氣都仲好sweet sweet架.

    ReplyDelete
  6. You look beautiful in this pink outfit. I still remember your cheongsam @ last year's D&D, both elegant. What a romantic story behind this dress, I am sure your mom is so pleased that you wore it!
    [版主回覆10/06/2011 17:17:12]Actually I like this more because of the sentimental value behind it and also it is in my favourite pink. Yes, you're so right, my mom was so happy when she viewed the photos on FB.

    ReplyDelete
  7. the way u dress like 陳寶珠 era :)
    [版主回覆10/07/2011 10:08:14]60s theme mah.

    ReplyDelete
  8. 襯起又幾正喎~
    [版主回覆10/07/2011 13:19:22]多得你陪我去揀啲朱義盛咋, 我媽咪見到我咁着仲興奮過我呀.

    ReplyDelete
  9. 黃師奶廚藝小百科7 October 2011 at 14:30

    哈~乜你哋公司咁盞~annual dinner 會搞呢d 主題咁得意~!
    [版主回覆10/07/2011 15:31:40]呢邊好多公司都係咁架, 年年都唔同theme, 幾好玩既.

    ReplyDelete
  10. 咦...好特別的晚宴呀....條裙成四十年...好犀利呀!
    [版主回覆10/10/2011 21:48:21]我都覺得好神奇,真係成條新既咁呀,媽咪話佢以前都係着過幾次咋,所以仲好新喎。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...