Wednesday 23 December 2009

坐立不安

呢個時候既我絶對可以用坐立不安, 甚至忐忑不安嚟形容.

皆因一陣有人會嚟同我做訪問, 唔係報章雜誌既訪問, 係自已公司corporate communication 嚟做訪問, 仲要現塲收音錄低, 用來做marketing video. 

問題將會環繞我的工作, 公司, 點解我會join 之類.  對不擅辭令又對鏡頭恐懼的我實在太大挑戰.

點解? 點解公司咁多人會揀著我?  邊個同我咁大仇口?

話好十點到, 依家都仲未到, 攪到我家陣唔知做乜好. 

好同事帮我寫咗份model answer, 不過我背唔落, 希望到時唔會辜負佢既一番心機.

大家祝我好運喇!



1 comment:

  1. I am sure you did great!But I hate interview too, not to say about in front of camera
    [版主回覆12/24/2009 11:49:00]Mommy Dearest, thanks for your confidence in me.   

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...