Wednesday 16 December 2009

伯爵奶茶小蛋糕

為咗方便查看, 我將常用的食譜書放在客廳茶几的抽屜裏.

除了我會查看外, 我的兩個仔仔都愛翻閱.  細仔其實拿來玩, 最喜歡拿最厚那本放到窗旁, 用來墊高腳望街外. 大仔就會看疍糕書, 再落order.

有日大仔order Earl Grey milk tea cupcake, 叫我一定要照書上的圖晝, 唧chocolate twirl 再加blueberries.  仲要整多幾個, 要帶返學校請朋友仔食.


我呢個二十四孝媽咪當然照做,  立刻到超市買藍莓.  平時我唔需要時就大把, 我要找時居然缺貨, 花兩日找遍幾間超市才買到!  星期日返完教會, 累到沒命, 印尼姐姐又放假, 都要拿拿淋焗疍糕再煮晚飯.

結果, 忙完一日, 先醒起星期一學校放假, 白忙一回!

食譜參考自 "蛋糕密語" 一書.


材料:

伯爵茶包  3 包 (原食譜30克)

牛奶 100 ml

雞蛋  2 隻

低筋麵粉 200 克

發粉 1 湯匙

牛油 40 克

葵花籽油 30 克

幼糖 120 克

做法:

1. 預熱焗爐180度. 粉類先過篩備用.

2. 茶包放牛奶內煮滾, 熄火放涼後拿出茶包. 如用茶葉需隔渣.

3. 牛油, 葵花籽油混合, 加糖用打蛋器打勻 (不需打發).  逐隻雞蛋加入打勻, 要確保完全混合才加第二隻. 加入放涼奶茶混合均勻.

4. 將一半粉類, 及半份(3)拌勻. 再加入其餘粉類和其餘(3) 攪勻.

5. 倒入小紙杯, 入爐焗25分鐘.

* 原食譜只用葵花籽油70克, 我認為唔夠香和有油味, 所以減少將部份油轉成牛油, 成品較香.

** 牛奶和茶包煮滾後, 一部份牛奶會沸發, 所以待涼後, 我再加少許牛奶, 感覺蛋糕會濕潤啲, 無咁乾. 

因為蛋糕是弄給小朋友吃, 所以大幅減少茶葉份量, 三個茶包都只不超過10克, 但已經好香茶味.

1 comment:

  1. How nice to have baking orders from own kids!  Lovely lovely!
    [版主回覆12/24/2009 11:49:00]Ya orders from family are the best motivation for cooking.  Unfortunately that seldom happens.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...