Tuesday 8 December 2009

布吉遊(二) - 晚飯@Holiday Inn Phuket

第一晚check-in, 跟住入房唞吓, 己經八點幾, 所以决定喺酒店食.

嚟泰國梗要食泰菜, 就去酒店既 Charm Thai.  呢間餐廳响 Bukasorn wing (我哋住main wing, Bukasorn wing 貴啲但靜啲, 不過唔啱有細路住).

落 order 後, 待應就送個籃嚟.  你哋估吓係乜?


開估啦, 係五條 baguettes, 一人一條, 連細佬都有. 可以點牛油或garlic herb butter (其實我都唔知係乜, 但有蒜頭同香草味囉). Baguettes 又熱又軟熟, 好正.

哈, 點解食面包既, 乜我哋食西餐咩?


木瓜沙律配炸雞翼, 細細份但好味.

右邊影到少少綠咖哩雞肉, 綠咖哩好辣, 不過好好味, 仲有好多我至愛既迷你茄子, 正!


前面Seafood Phat Thai, 後面雞肉炒飯. 味道幾好, 但個酸柑唔酸既.


仲有mixed satay, 掛住食唔記得影相.

Satay 有六支, 牛, 雞, 豬各兩支. 我覺得牛肉最好味. 連細佬都鐘意食, 我諗呢支係雞肉.


呢間餐廳環境舒適, 旁邊係泳池, 待應招呼週到, 啲食物都好快到. 價錢仲一啲都唔貴噃, 呢餐都1000 Baht 有找, 平過出外面食, 乾淨衛生又舒服.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...