Thursday 17 December 2009

忙, 忙, 忙

最近好忙, 唔係工作忙, 因office好靜, 大家都年尾清假.

工作以外就覺得唔夠時間用.

下個星期就聖誕節, 好似好多嘢未做. 平安夜教會有節目, 一定出街食晚餐.  聖誕夜又點算呢? 未得閒諗要煮咩!

大仔學校假期放了大半, 仍未得閒帶佢去玩 (布吉遊除外).  另外今年又想整啲小心意送俾朋友做聖誕禮物, 當然仲未開工. 

仔仔學校放假之前, 特地買了練習簿俾佢假期响屋企有嘢做, 結果我都仲未有時間check 和教佢做.

仲有最艱鉅既事 - 一月一日前要讀完一本書! 如果未有小朋友, 幾日讀完一本書都唔係間題, 但依家要睇書都要等細路瞓咗覺先可以偷少少時間嚟睇.

點解咁急睇本書呢?  因為小組一月一日新年聚會時, 毎個人都要為小組其中一人預備,一本屬靈書.  由抽籤決定自己既送書對象, 所選的書要是我覺得會對對方有用處.  為了嚮應綠化, 那本屬靈書要是在自己的collection 裏揾, 要自己真係睇過覺得好既.  到六月時收書和送書的都要做個閱讀分享, 即係一定要自己讀過至可以送.

我抽到的送書對象是一位新婚姊妹, 好自然要揾本關於婚姻既書. 問題係 - 我九年前結緍, 關於婚姻既書亦係九年前睇既, 再好既書都唔記得內容啦! 



1 comment:

  1. What a good way of sharing and forcing oneself to read....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...