Wednesday 24 April 2013

炒肉片, 蒸肉片

囝囝的期中考試時間表出來了, 想起就怕怕.  下個星期就考oral, 5月8日開始考其他科, 又要做陪讀媽媽了.

前個週末(還是大前個? 忘了)幫囝囝温中文, 我和他都趕到面青青, 還好努力沒白費, 囝囝拿到很好成績, 全班最高分.  温習時我堅持要他複習之前默書時默過的字句, 他當時極不願意, 還說Daddy幫他温時都不會這樣.  但我知道課文他全懂的, 只是很多字會讀不會寫, 所以要專攻他這個弱點.  成績出來後, 他才明白我的苦心.  說:"我的同學們的媽媽有些只叫他們做其他名校的舊測驗卷, 有的就只温習課文, 只有我一個複習默書時的字."   我叫他做的當然是有理由啦, 要知道這樣温習我自己也很累的哩.

忘了幾時煮的兩道肉片菜了, 整理相片時才看到.

沙茶醬蒜苗炒肉片, 肉片超滑滑, 加上惹味的沙茶醬, 很好送飯.  沙茶醬我是用台灣牛頭牌, 從小用到大. 第一次吃這沙茶醬是小時候在台灣留學的叔叔帶回來給我們試的, 以前吃火鍋也喜歡用它來作蘸醬.



這是姐姐煮的, 簡單的薯仔蒸肉片, 因為細佬說要吃薯仔, 所以切片和肉片一齊蒸, 哥哥吃肉片, 細佬吃薯仔, 一舉兩得.




6 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow24 April 2013 at 20:37

    媽媽辛苦了!
    [版主回覆04/25/2013 13:49:05]家陣唔知邊個讀書.

    ReplyDelete
  2. 豆丁@加拿大Hamilton24 April 2013 at 23:31

    薯仔蒸肉片用乜野汁嫁?~
    呢度薯仔平,想整D薯仔餸~~~^^
    [豆丁@加拿大Hamilton回覆04/26/2013 22:22:18]THX~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆04/25/2013 13:48:47]唔駛特別汁架, 只係將啲薯仔切片加埋落啲醃肉的肉片一齊蒸就得架啦, 蒸時會出水就會有汁. 肉片係用鹽, 糖, 生抽, 粟粉, 胡椒粉來醃, 好簡單咋.

    ReplyDelete
  3. 嘩...你囝囝有讀中文㗎,好叻呀!
    [版主回覆04/25/2013 13:40:58]呢邊每個學生都要學一種2nd language, 華族學生就要學中文. 平時接觸都係英文, 所以都學得幾辛苦架.

    ReplyDelete
  4. 呢兩呢餸都唔錯喎, 要買樽牛頭牌試試先。薯仔用來蒸都好味。
    [版主回覆04/25/2013 13:38:52]啲薯仔蒸完都好甜架.

    ReplyDelete
  5. 言語治療師加英文教師Carley25 April 2013 at 12:52

    簡單的家常便飯是最美味!
    [版主回覆04/25/2013 13:38:31]係呀, 簡簡單單已經好好味.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria26 April 2013 at 03:31

    你好似d補習名師捉題目咁喎.
    [版主回覆04/26/2013 07:00:52]温書就係要咁,邊樣唔掂就專攻嗰樣嘛。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...